Saturday, March 6, 2010

Hiburan Di Pagi Sabtu......




Khas buat pembaca2 blog eynda...hiburan buat anda di pagi sabtu....clip ni eynda dah letak dlm fb...tapi ramai jugak yg takde fb kan...so eynda letak jugak dlm blog...ada yg boleh teka Hannah nyanyi lagu apa...ada yg tak paham sebijik apa yg hannah nyanyi hehe...selalu tengok gambar hannah je kan...pagi ni boleh tengok hannah dgn lebih dekat :-D

Amacam?? Boleh jadi bakal peserta realiti TV satu hari nanti?? Mungkin AF-20?? Hannah...ayah mesti tak approve :-p





** Sorry mutu video tak elok sebab yg ambik pun amatur...hentam rakam je tak kira pencahayaan cemana dah le shakey shakey :-D

38 comments:

iS3 DaEnG said...

cutenyerr...tapi sebutir pun tak faham..heheheh

vee said...

ala..la..la..cutenya Hannah..nyanyi lagu apa tu eynda? hehe..x brp fhm la..sufi dok kepoh tanya.."sape tu mi? " hehehe..

ratna said...

ha ha ha.. dengar "muuuuu" jer lebih.. tp ada gaya artis la sbb nyanyi2 sikit betulkan rambut..sikit2 betulkan rambut.. so cute la kamu ni hannah.

Salbiah bt Karim said...

haha. so cute. tapi x tau nyanyi lagu ape. dengar dia nyanyi, " jadi mummy nah". agaknya "jadi mummy hannah" kot.

IdzaLia said...

hihi.. lawak le anak dara kak eynda ni.. dulu2 mommy hannah mcm ni jugak agaknya suka nyanyi2 ni.. hehe

i_sofia said...

waaaaa.. hannah, untie sgt terhibur.. sgt cute.. !

Maharani said...

mcm lagu Glee jer. but hannah mmg adorable!

Alida Ali said...

Alala comelnya suara hannah cam tuan dia..

Jijahh @ f.k said...

comel .. tak tau lagu ape .. tapi macam ..

>. jika kau berubah fikiran ..
aku kan setia menanti .... bla bla .. lupe lirik ... ahhhhh..

fabulous.farah said...

cute bangat..dah la nama pon best

TopsyTurvy Mum said...

comelll..

tapi mmg tak pahamm..hehehe!!

dengar cami mami maa..cami ma miiii..

ulang2 yg tu :)

yangyuyu said...

ye lagu mila...

hahah

sungguh cute:)

mama hannah said...

ala ala..cute nyer! nih yg x sabar nak tunggu my hannah nyanyi nyanyi mcm ur hannah nih :D

Ena said...

Alahai cute nyer hannah nyanyi.. pen pun boleh lahhh.. ehehheeh.. so sweet lah hannah tu macam mak dier juge.. ;P

zailamohamad said...

Alahai cutenya Hannah, haritu tak sempat nak jumpa ngan dia, kalau tak dah lama Zaila cubit2 pipi dia;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hannah memang terbaek...
hehehehehe...

LiAnA said...

Afundi Hannah... kekeke..
tp aunty lost tetiba.. sebab tak paham hannah nyanyi lagu apa.. hiks

eynda said...

is3daeng...tu la eynda pun tak paham ahahaha...

eynda said...

vee...lagu Mila hehe...lagu kanak2 dia tak suka..mengada-ngada :-D

eynda said...

ratna...rambut tu asyik nak tutup mata dia je :-D

eynda said...

Salbiah...ha'ah kan ada bunyi2 cam tu gak :-D

eynda said...

Lia...mama hannah kecik2 suka nyanyi...tapi sekarang kalau nyanyi hujan turun lebat kekekek...

eynda said...

i_sofia...terima kasih sebab terhibur :-)

eynda said...

Tom...macam lagu GLEE ke hehe...

eynda said...

Alida...tq...tak dengar dia menjerit lagi tu...macam Mariah Carey haha..

eynda said...

Jijahh...betul la tu :-)

eynda said...

Farah...tq :-)

eynda said...

Rox...ha'ah dia hentam sebut je :-D

eynda said...

yangyuyu...pandai pun :-)

eynda said...

mama hannah...satu hari nanti ur hannah pun boleh nyanyi2 gak :-)

eynda said...

Ena...tq...boleh la kan...janji lenggok lagu tu ada hehe..

eynda said...

zaila..tu la eynda dah pass kat ayah dia...letih nak melayan ...kalau tak mesti sempat jumpa kan...

eynda said...

meniti senja...yg terbaek kekadang pelik haha...

eynda said...

liana...hantarkan undian anda ke 123456.... :-D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pelik itu yg terbaek...
hehehee...

NeenaAnuar said...

hohoho... memang ade bakat nak masuk AF nie... :D

tapi lagu apa yg dia dok nyanyi tu? puas neena cuba nak teka... hihi...

mawar said...

akak.. sah lagu mila jika kau ubah fikiran sbb anak saya pun cegitu le nyanyi nye.. butir lagu tak paham tapi tune tu dh ada.. mcm tu la gayenye.. haha.. boleh geng ngan doter saye..

shabiela said...

kak, sedap sore dia tp satu habuk pon x fhm.. psg kt opis.. mmber2 sume ketawa tgk hannah cute ni.. diorg igt balqis..ekekek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails