Saturday, July 11, 2009

Sarapan Di Mana??

Sarapan di rumah ler..... :-p
 
Bangun pagi termenung.....alahai malasnyer nak keluar breakfast kat luar pagi ni.....sebab tengahari nak keluar pulak.....
Masuk dapur jumpa bihun sebungkus....bahan lain pun cukup utk jadikan bihun goreng....so apalagi...tong tiang tong tiang bunyi kuali kugoreng bihun hehe...
Bubuh fishcake je sebab yg tu la yg paling cepat dinyahbeku :-p
Brape kali tambah perisa pun tak tau....jap jap gula...jap jap sos cili...jap jap sos ikan bla bla bla......
Sebab eynda dah lamaaaaaaa tak masak bihun goreng biasa ni....selalu dok buat bihun goreng singapore.....
Akhirnyer masak jugaakkk.....boleh la hehe....tapi dari segi rupa, mama mencah masak lagi nampak menyelerakan :-)

6 comments:

Abrahyn said...

rajinnyer wat bfast...jon takde, so malas nk wat pape pun...semua malas...hehehe ;P

shabiela said...

sedapnya mihun.. peberet ku.. he he..

Mama Azlina said...

wah...pandainya..kalau mama la..mesti tak secekap nie...

MAKCIK REHAN said...

Aiyooo... mama mencah punya bihun goreng adalah syok sendiri sajork. Ilusi optik jer kak. Rasanya alahaiiii....

tp saya mmg teringin nk try bihun singapore putih tu. tapi tak ada keberanian nk buat sebab adalah tak reti. kekekeke....

eynda said...

abrahyn....sama la kalau hubby takde malas masak....tapau je siang malam hehe...



sha...peberet akak jugak...tapi akak tak pandai masak bihun biasa ni la...

eynda said...

Mama.....eynda kekadang ada masa jadi buntu gak....takleh berpikir nak masak apa padahal bahan banyak hehe....



MR...bihun singapore lagi simple bahan2nyer...rasanyer la kekekeek....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails