Sunday, June 28, 2009

Nasi Tomato

Pagi ni hubby keluar gi jogging.
Balik rumah terkejut sebab dah terhidang Nasi Tomato atas meja hehe...
Ni mood nak memasak datang di hari minggu...selalunyer hubby gi jogging, eynda keluar dgn anak2 gi tapau breakfast & lunch sekali.
Masak utk lunch & dinner terus...
 
 
 
Papedom takde...lupa beli buat stock :-p
Alhamdulillah semua dah kenyang.
Jap lagi nak keluar jalan-jalan pulak. Ke mana??
Tunggu entry seterusnyer :-D

8 comments:

shabiela said...

akak ni wat sha trliur di ptg hr.. he he.. sedapnya nasi tomato, lama x mkn..nyum nyum..

mimie hamdan said...

waaahhhh... sedap nampak nasi tomato eynda... menarik2... nnt letakla resepinyer... :)

sf said...

hmmm lepas tu gi window shopping perabut??? hehehe gurau je k eynda :P

sesemutku said...

dan dan kriok! kriok! nie...
resepi plizz... =)

liana said...

sedapnya.. dah lama tak mkn nasi tomato..jgn lupa tepek resepi yer

eynda said...

Kawan-kawan...nanti eynda free, eynda tepek resepi yer.. :-)



SF....hampir tepat hehe...

que_zul said...

rajin nyer eynda masak...que ni, kalo ujung minggu, hari bersenang lenang..tk yah pikir2 nk masak...selalu wat sarapn yg simple2 jerk...lunch mesti kuar....

eynda said...

Que...eynda pun selalunyer weekend tak masak sebab selalu keluar jalan-jalan....makan kat luar je...kalau tak pegi mana-mana pun nak jugak makan kat luar hehe....weekend dapur cuti :-p

Hari-hari weekend yg pelik je eynda akan memasak kekekek....ikut mood :-p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails