Saturday, October 13, 2018

Throwback September ~ Kenduri Kesyukuran.



Assalamualaikum....


Kenduri kesyukuran ni sempena anak sedara nak sambung study kat Wales.... termasuk la utk Adam & Hannah yg nak menduduki UPSR & SPM... 



Eynda bawak kek ni... bukan eynda buat...Eynda order dari Wirda ( Mangotouchdelight ) .... sedap kek ni sebab kurang manis... eynda tak suka kek yg terlalu manis... lagi pun yg ni ada buah-buahan...manis buah pun cukup dah...




Buah anggur pun eynda bawak.... ehhhhh semua yg eynda bawak je eynda snap? Ahahaha... dasarrrr....




Ni haaaa.... banyak je makanan lain yg tuan rumah aka biras eynda sediakan... ada kuih muih gak tapi terlupa nak snap....




Amboi bila masa diaorg posing2 ni? Kemain bergincu Hannah....




Eynda & anak sedara aka kakak Barbie Hannah aka mama Arianna....





Tetiba anak sedara ajak selfie..... apalagi.... maklum la hobi sama!




 Lupa bawak tudung utk Hannah.... pinjam tudung maklong dia kejap....



Anak sedara yg nak sambung study kat Wales... actually dah ada kat sana pun sekarang... aunty je lambat buat entry ni hahaha.... perasan tak? Diaorg macam kembar???? Tinggi je belum sama....





Cousins....



Alhamdulillah semuanya dipermudahkan.... kenduri berjalan lancar.... anak sedara dah berada di Wales.... Hannah dah habis UPSR... tinggal Adam je tunggu SPM next month.... InsyaAllah Allah permudahkan utk Adam...








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails