Friday, August 7, 2015

Sape Yang Shopping?



Assalamualaikum.....






Semalam kawan-kawan ajak teman pegi shopping...

Sorang kawan nak beli jubah...

2 orang lagi temankan kawan yg nak beli jubah...

Kawan yg nak beli jubah tak beli pun jubah...

2 orang lagi yg temankan kawan yg nak beli jubah tak beli jubah jugak...

Tapi 2 orang lagi yg temankan kawan yg nak beli jubah beli shawls...

Kawan yg nak beli jubah balik tangan kosong....

2 orang lagi yg temankan kawan yg nak beli jubah tersengih-sengih habis duit beli shawl...

Hahahaha... pening tak baca?

Brape orang kawankah yg pegi shopping?


Lain kali sape2 nak ajak eynda teman shopping, ikat tangan eynda kuat-kuat! :-D













8 comments:

Mrs Little Voice said...

hahahaha...samalah kita kak eynda...selaluya teman org nak sopping...org yg nak sopping x beli...yang teman over shadow plak...tapi tdg kat al humaira memang cecantik

syalinda johari said...

cantik shawl

salwana nordin @ che'wa said...

hhhaaa..ini punchline :)

izzeyda said...

dua orang yang meneman laa jawabnya.. huhuhu.. memang akan ada situasi macam tu, orang yang nak beli tak beli, yang teman yang lebih-lebih.. hehehe..

- dieyana - said...

hhaha, tahniah kak..#kipidap ;-))

FadMN said...

dah lama tak g al humaira.padahal dekat jer dengan rumah.

FAD

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Rose Azadir said...

huhu...situasi cmtu mmg selalu terjadi :)...anyway Hai, saya datang beraya dari blog http://ibu2ahmad.blogspot.com. Jemput la singgah ke blog saya yer.... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails