Saturday, July 25, 2015

Raya, Raya Jugak... Durian Dilupa Jangan...



Assalamualaikum....


Jom beraya lagi... rasa seminggu kat kampung pun tak cukup... sebab sempat beraya dgn sedara mara aje... kawan-kawan sekolah punya la ramai... sorang pun tak sempat jumpa beraya... kawan-kawan yg kenal thru alam maya pun ramai kat utara tu... punnnn tak sempat jumpa... sedih huhu... takpe la takde rezeki kan...





Siap dah... jom raya!





Pegi ambik mama eynda pastu beraya kat rumah paklang eynda... area Sungai Petani jugak... dapat jugak jumpa cousin eynda ni... selalunya tak bertembung pun.. maklum la masing2 dah berkeluarga... dah kena bahagi dua badan kita kan hehehe...





Paklang eynda ada taman... rajin betul tanam pokok-pokok...






Sebelah petang pegi beraya rumah kakak ipar pulak... tak banyak snap gambar la tahun ni... lagipun biras sulung dah balik KL... so kurang orang nak bergambar hehe...






On the way balik ke rumah mertua singgah beli duriaannnnn..... tengok tu... habis licin kami borong ahahahaha.... siap dapat free durian sebijik!




Malam tu kenduri durian le kita.... actually banyak jenis durian dah habis masa kami beli tu... dapat Duri Hitam, Udang Merah, Pau, D24 & durian kampung je... rasanya kat gerai tu list durian dia jual ada kot dalam 20 jenis nama! Paling sedap Duri Hitam & Udang Merah... tekak eynda la... eynda rasa semua jenis durian tu tau.... siap makan dgn ketupat hehe.... dah lama ngidam durian... sebelum puasa lagi... bulan puasa takut nak makan sebab musim panas...


Tido malam tu pasang ekon sejuk-sejukkkkk... :-D




9 comments:

Nieda ramly said...

durian yang berjenama tentu mahal harganya...........selamat hari raya maaf zahir dan batin

FadMN said...

selamat hari raya kak eynda.durian memang wajib kan.heheheh

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila mmg suka durian

ietams said...

wahh sedapnya kak eynda mkn durian raya² ni

mamabeauty said...

Alhamdulillah kans kak
tahun ni kena dengan musim duriannya..

suhaila Johar said...

ramai beraya sakan makan durian thn ni..jumpe plak ramai2 geng mmg best

syafisyifa' said...

assalamualaikum kak eynda...selamat hari raya maaf zahir dan batin

Mummydearie said...

Oh, saya pun baru menyempat borong durian minggu lepas. Kat rumah ni cuma saya suami isteri aje yang makan durian. Kami menghadap durian berdua aje, tak ingat anak-anak kat mana. Anak-anak pulak kalau terbau durian, terus tutup hidung. Lari lintang pukang. Kalau tidak mulalah buat aksi nak muntahlah, nak pitamlah dek bau durian!

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails