Wednesday, October 1, 2014

Iklan Apa Ni?




Assalamualaikum....






~ Klik kat gambar utk tumbesaran ~


Ini agak pelik... sejak bila blog eynda ada letak iklan-iklan macam ni ye... setahu eynda , eynda guna nuffnang aje... lately pelik-pelik la yg keluar kat blog eynda... kat atas header selain iklan nuffnang pun ada iklan lain... kot2 la iklan berbayar kan... masuk akaun eynda... tapi mana akaunnyer hahaha... 

Mungkin ada pembaca yg tak terserempak dgn iklan2 ni kat blog eynda... tapi eynda nampak... u all nampak jugak ke?

Pelik...pelik...




9 comments:

nur anis said...

tak nampak pulak iklan tu..

eynda said...

nur anis... eynda masih nampak ni... dah 2 kali refresh :-D

mamawaiz said...

sy pon x nmpk iklan cam sis print screen tu

Fiza Rahman said...

Tak der plak kluar iklannya.

Pn Kartini said...

Assalamualaikum:)

Blog CM saya ada juga alami masalah camtu..mmg geram jugak bila ntah apa2 iklan..
Try baca blog :

http://aremei.blogspot.com/2014/01/hilangkan-iklan-di-saat-layari-laman.html

Selepas install Adblock Plus..alhamdulillah :)

izzeyda said...

Tak nampak pun iklan tuh.. mungkin tuan empunya blog jer yang nampak..

ana said...

eynda...tak nmpk pun....mebbe owner je kot nmpk....dia nak promote kat eynda la tu...hehe

CikLily Putih said...

kite pun kene gak kak... tengah cari solution ni

Mummydearie said...

Saya baru kenal blog Eynda ni so tak berapa perasan tentang hal tu. Kalau tuan blog sendiri tak tahu, itu memang peliklah kan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails