Friday, October 10, 2014

Di Hari Wedding Anniversary...




Assalamualaikum.....



Sehari selepas Aidil Adha, wedding anniversary eynda & hubby.... mula-mula kami plan nak keluar berdua aje la.... anak2 nak lepak kat rumah paklong diaorg.... tapi last2 bawak jugak anak2 bersama.... 

Takde candlelight dinner bagai... keluar pun siang hari hehe... dah lama tak ke Pavillion... memandangkan cuti raya ni KL lengang je kan... jom le ke sana... eynda dah lama jugak tak ke KLCC.... terlalu sesak bagi eynda... nampak manusia je... kedai2 eynda tak nampak... ewaahhh overrr.... so Pavillion agak lengang jugak... tapi masih ramai la...tak la lengang sampai boleh kira manusia...

Kami ke sana selepas solat Zohor.... lunch pun lewat... makan kat Al-Tanoor....pastu jalan-jalan aje.... hubby tanya la nak hadiah apa utk anniversary.... tau tak sampai 8pm eynda tak tau nak mintak apa.... jangan paksa diri kalau takde apa-apa nak mintak kat hubby.... so KIV duluuuuu....





Hannah pulak yg dapat hadiah hehe... besday lambat lagi... 20hb oktober... beli siap-siap...






Adam pun dah dapat hadiah besday...awal 3 hari....






Lepak2 minum kopi kat Coffee Bean sebelum balik rumah...







Keluar tengok area luar.... eehhh cantiknyaaa...macam kat Singapore pulak feelingnyer.... 





Cayalah uncle & aunty...berjiwa mudaaaa... wefie gitu.... 







Ok laaaaa.... yg sebenarnyer nak hadiah ni huwaaaaaaa.... jatuh cinta sebelum pandang lagi tau.... tapi balik rumah dah tau harga... lupakan aje.... tak dapat yg ni... Countryman pun ok la incik hubby huhuhu.... 

Dah dah dahhhh...toksah ngada-ngada...







5 comments:

Zaza Abdul Latif said...

jangan lama2 sgt pikir pasal hadiah tu.. nanti lupa :D

izzeyda said...

Pikir cepat kak eynda, sementara hubby masih offer nak beli hadiah.. syok ooo boleh pilih hadiah sendiri..

Nieda ramly said...

tahniah...happy anniversary

Didie Kamila said...

Happy anniversary..Best nyer hubby offer nk hadiah ap..

Mummydearie said...

Bagusnya Eynda, tak tahu nak minta apa! Kalau saya, belum tanya dah minta ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails