Thursday, August 7, 2014

Kisah Syawal Kedua...


Assalamualaikum....






Raya ke 2 kakak ipar jemput datang makan-makan kat rumah dia....ada nasi ayam... satay...ketupat rendang...biskut raya dah pasti la... eynda beraya kat mana pun paling tak sabar nak rasa biskut raya orang hehe...




Takde keje lain le kami... posing aje... raya-raya ni la nak posing terlebih skit... sebab ramai geng...so tengok gambar je la ye... 









Ada pulak yg rakam behind the scene hehe... 

























Malam singgah rumah mama eynda coz sepupu2 sebelah arwah abah datang beraya...mama masak mee rebussss...





Comel tak girl sebelah Hannah tu? Anak ke3 sepupu eynda.... dia turun dari kete je masa tu eynda dah tergoda awwwwww... rambut dia layered semulajadi... macam anak patung! 





Sebelah sepupu pun bermonopod aduhhhh.... sembang punya sembang...posing punya posing... 12am lebih baru diaorg balik.... malam tu eynda tido rumah mertua so kami pun balik jugak la hehe... bahagi rumah separuh-separuh... adil dan saksama! :-D






5 comments:

Bitt (double IS) said...

alamak kak eynda ni macam ismeth...p umah org nak rasa kuih raya yer...akekekekkee

best raya..semua dapat jumpa...

hannah dah besar n cantik

izzeyda said...

seronoknya berposing sakan..siap bermonopod lagi..hehehe..hannah pun dah makin besar dan cantik..

Azian Elias said...

memang seronok kan kalau beraya dengan keluarga besar. macam2 gaya... yang penting happy kan..

anyway, Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin, Eynda.

ummisara said...

Cik puteh,

best best. eh cikgu kita tuh kan kalau senyum cunnn manis lawa tapi gambaq dia selalu x senyum huhu.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Akak pun macam tu Eynda suka rasa.. satu satu kuih raya dalam balang tu.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails