Saturday, July 5, 2014

Meja Makan Gergasi di SACC Mall, Shah Alam.



Assalamualaikum....


2 minggu sebelum Ramadhan tiba dah nampak kemeriahan.... peniaga-peniaga dah mula jual pakaian...biskut raya pun dah ada... eynda yg kena pegi buat chiropractic kat SACC Mall Shah Alam 2 kali seminggu sabar je la... jenuh tahan nafsu nak shopping.... nasib baik kuat iman :-D

Nasib baik bulan puasa ni eynda cuti dulu buat chiro...sambung lepas raya...








Jemput makan... ehhh puasa la hahaha.... 

Cuba tengok betul2 gambar ni... sekali pandang nampak macam meja kerusi biasa kan... tenung betul2 baru nampak ada jualan pakaian kat bawah meja kerusi tu...

Itu la kerusi meja gergasi kat SACC Mall Shah Alam ;-)

Kreatif kan....

Shopping mall lain belum terjah.... macam mana la agaknyer deco diaorg.... :-)






11 comments:

Zefa NorAsmara said...

Uii, besar betul ni kak. Sy sejak puasa ni belum keluar jln2 lg. Memikirkan cuaca yg panas, kut teringin pun terus terbantut..

Didie Kamila said...

seminggu puasa ni belum ada terjah mana-mana shopping complex lagi..kalau rajin bole la pg weeeknend ni..

ayu Ismail said...

Memang kreatif lah...sekali pandang macam meja makan biasa..siap ada ayam lagi..

Ila said...

Laaa... ingatkan beli perabot baru...hehe

eira eixora said...

bila baca ada jual baju baru perasan. sebelum tu tak perasan. salam singgah =)

syalinda johari said...

tudiaaa..besarnya meja dan kerusi kat situ.. kreatif betul la..
hahahaha..

selamat berpuasa kak...

Fiza Rahman said...

Perghhhh...besar betul meja makan ni. Tapi memang kretif lah ☺☺

Queen said...

dulu mmg suka betul terjah dari satu mall ke satu mall sebab nak tengok deco nya..


tapi la ni. sobs. sobs.. bertabah jela sampai anak besar sikit.. nak boleh keluar rumah pun rasnaya bateri tenaga tu tinggal separuh je

maszmadi muhamad said...

WAH..... ayam panggang seketul..

selamat berpuasa eynda

ANIM said...

salam ramadhan eynda..
kat SP ni, tak de pasaraya besar. banyak bazar. situlah tumpuan semua

izzeyda said...

Memang besar betul kerusi dan meja tu..apapn memang kreatif laa diaorg nih..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails