Tuesday, September 3, 2013

Adam & Majlis Aidilfitri Di Sekolah....



Assalamualaikum....

Kenangan Adam beraya bersama kawan2 karib dia...membesar sama-sama dari darjah satu sampai la nak UPSR ni...

Next year mungkin semua ikut haluan masing2... sekolah pun dah tak sama...





 Suka aksi ni!

Adam kata guna self-timer...siap perbetul kamera yg terbalik... maka inilah hasil gambarnya...









Meriah! 



 Persembahan nyanyian lagu raya...






Yang pakai spek mata tu namanya Osama.... anak penyanyi terkenal... sape ayah dia? Cuba teka!



Hannah pun ada Majlis Aidilfitri kat sekolah dia.... tapi dia kecik lagi...mana boleh bawak kamera kan.... yang penting rendang ayam mama Hannah dapat pujian cikgu2 kat sekolah dia... fuiyoooo... rendang yg pertama kali mama Hannah masak sejak dilahirkan okehhh... tak pernah buat sebelum niiii.... teruk kan ? :-D

Utk majlis Adam ni takde pembahagian menu antara murid so mama Adam ambik jalan mudah, beli kek buah kat Cosway.... tu pun Alhamdulillah.... Adam kata cikgu2 suka... licin tupperware kek tuuuu.... 

Syawal pun bakal berakhir.... masa utk bergembira dah hampir tamat... kita fokus utk UPSR pulak!!













3 comments:

Bitt (double IS) said...

best dapat dia rakamkan disekolah..

good luck abang adam!

Softtouch [Hanim] said...

besar dh adam ye kak eynda thn dpn dh tingkatan....gud luck utk upsr adam.....

Osama tu anak jamal abdillah kan kak....rs mcm cpt je ana, dia besar..hehehe

Rose Azadir said...

Hi..saya blogwalking kat sini...Jemput masuk ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com...TQ for your support.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails