Thursday, August 29, 2013

Adam & Spek Mata....


Assalamualaikum.....








Seminggu sebelum raya Adam dgn rasminya memakai spek mata.... 

Sebelum tu Adam terkena infections kat dua2 mata dia... merahhhh... ingatkan sakit mata yg berjangkit tu.... bawak pegi pakar mata kat Taman Tun Dr Ismail... Alhamdulillah bukan sakit mata berjangkit... sindrom mata kering kata pakar...

Pakar bagi ubat titik dua jenis... beberapa minggu kemudian jumpa pakar.... mata Adam dah takde infections.... tapi bila check mata lagi, Adam ada rabun jauh pulak.... so kena la buat spek mata...

Sebelah kiri 20...sebelah kanan 200...agak tinggi kan... masa test baca abc pun dlm 5 huruf dia boleh baca 2 huruf je... kesian...

Serius masa pakar kata Adam kena pakai spek mata, mama dia ni terlebih emosional la pulak.... sayu jek... sebab rasa kecik2 lagi satu nikmat yg Allah bagi dah ditarik kembali... Apa-apa pun syukur hanya perlukan spek mata aje... 

Sekarang Adam kata dunia dia dah HD!!!! :-)




8 comments:

Cik Firus said...

cik firus pakai spek time umo 12 tahun..so adam kite boleh geng la..geng speky..hihi

Ena said...

encem jugak ada pakai cermin mata..

syalinda johari said...

nampak macam budak2 nerd genius pakai spek tu...hehehhee

Nafira usof said...

segak jugak pakai cermin mata pon~ hehehe

Irene Dahayu said...

hensem abang adam pakai spek...

Queen said...

uish.. tinggi juga 200..

ibh_sue said...

Tambah hensem la ank bujang akak sorang ni :)

Bitt (double IS) said...

hensem dah abang adam ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails