Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan 2013.



Assalamualaikum....






Selamat menjalani ibadah puasa utk semua yg beragama Islam...

Kalau ada tersalah kata tersilap bahasa sepanjang eynda berblog, eynda mohon ampun...

Semoga kita mendapat keberkatan di dalam bulan yg mulia ni...






20 comments:

syalinda johari said...

selamat berpuasa..maaf zahir batin jugak..

puan.mila said...

slmt berpuasa kak :-)

:: Mrs.Eady :: said...

selamat berpuasa kak..

Alin Marlini said...

sekian lama tak boleh komen kat blog kak eynda..akhirnya hari ni boleh plak...

salam ramadhan kak eynda

Irene Lillyana Sue said...

selamat berpuasa utk akak sekeluarga

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

Salam Ramadhan & Selamat Berpuasa jugak!!

Amanda Suria said...

Salam ramadhan sis...

Khai♥Rin : anies said...

salam ramadan utk akk sekeluarga

Abil Fikri Ahmad said...

Salam Ramadhan n Selamat puasa..

Nafira usof said...

selamat berpuasa Eynda..:)

Yati Ali1 said...

selamat berpuasa eynda...

Mass said...

Selamat berpuasa utk enyda n famili jua :)

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

LydSunshine said...

Selamat berpuasa.

fazianbatrisyia said...

Selamat berpuasa kak eynda & family. Hannah tu cute rambut pesyen apa pun tomel jek...

tenku butang said...

hai.. salam kenal,
follower no.1638
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

mama maman aka yana said...

selamat berpuasa eynda.. :)

nn lylyn said...

slmt bpose =)

ibh_sue said...

Selamat berpuasa Kak.. Lamanya sue tak masuk sini..Sejak ada IG ni jarang dah nak BW...

Ein Makrai... said...

selamat berpuasa...kembali ke blog....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails