Tuesday, February 26, 2013

Ulat Bulu.



Assalamualaikum........






Musim kot sekarang kat situ.... sebelum ni macam tak pernah jumpa....

Hari ni parking aje kat situ...mula2 nampak yg tengah panjat tiang lampu tepi parking lot....

Tetiba aikkkk..... ada sekor atas kete.... tapi dah arwah daaaaa.... jatuh gedebuk dari pokok.... enjin kete plak panas kan.... kesian dia....

Balik rumah baru cuci buang.... 

Masa tu cepat2 ubah parking kat tempat yg takde pokok.... tapi tengok atas jalan ada jugak...banyak yg mati la atas jalan tu.... jenis yg sama....

Ehhhh ni bukan bawah pokok depan rumah eynda tempat parking terbaekkkkk tuuu.... ni kat tempat lain....tempat eynda selalu pegi gym hihihi.....

Geli ok... tengok yg hidup punya.... cuak jugak jangan la terjatuh atas kepala eynda eeiiiiiii.....









3 comments:

~Mami Little Hero~ said...

Kak Eynda,

Kalo kena kulit ni harus gatal merenyam. Dulu masa kecik selalu kena ulat bulu. huhuhu.

eynda said...

Mami Little Hero.... tu la kalau kena mesti gatal kan...kecik2 dulu pun selalu kena :-D

Ena's Palace said...

Eee...ulat bulu ni kuning lak tuh...
Kalau yg ijau tu gatal jugak kalau kena...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails