Thursday, December 20, 2012

Kami Di Media.


Assalamualaikum....


Ada beli tak majalah-majalah ni?





Majalah RAPI edisi 15 Disember 2012.





Majalah Mingguan Wanita bil 1515.






Kalau beli simpan elok-elok ye hehe...











9 comments:

reyna cikgu pra said...

dah beliiii.hehhehe...

syafisyifa' said...

Wahhh kena beli ni hihi

Nurul Ain said...

Kita beli majalah Rapi..mmg perasan gambar akak.Mingguan Wanita je tak beli

fazian.batrisyia said...

Wahh...taniah ye. Kena jadi hobi ni...Mari bersenam..

izzah said...

seronoknyer k eynda masuk majalah...nk kena cari n beli ni...hehe...sy plk excited...

myxa said...

dah baca entry dlm blog dulu psl buffday hannah tu.. pastu beli mingguan nmpk gambar hannah dlm tu...tgk pengirimnya kak eynda..dah sah dah ni...heheh comel sgt kek tu

Kasih Salina said...

majalah rapi sy tak pernah beli kak, Mingguan wanta tu sekali sekala beli..sbb majalah yg wajib saya beli anjung seri, majalah pc dan majalah solusi.kalo ada lg kat kedai sy beli nanti nk jugak baca cite akak dlm majalah..rumah akak dlm anjung seri tu ada elok simpan dlm laci..hihi..

Rozita abd rahman said...

dulu ada melanggan..tapi itu dulu..lama dah tak beli majalah... untungla akak boleh keluar majalah..

Mama2Q said...

ala..lambat..mesti dah abis dah kan kat kedai...:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails