Tuesday, December 4, 2012

Anak-anak Dalam Brochures.......




Assalamualaikum.......


Anak-anak Eynda di dalam brochures...




Bright Years Kids Kindergarten........






























Cahaya SPK Resort Club....












Mama diaorg pun pernah jadi model tak berbayar utk chalet di sebuah golf club hehe... citer lama daaaaa.... tapi best la ada jugak pengalaman jadi model... letih ok... yg Hannah tu masa photoshoot kat clubhouse sampai letih lembik tak lalu makan, balik rumah tido lepas Maghrib sampai esok paginyer... sebab dia la yg paling banyak diaorg guna utk photoshoot...kesian... sebab tu pikir banyak kali nak joinkan diaorg ni dgn mana2 photoshoot iklan blablabla.... mama & ayah je la jadi photographer korang hehe...






9 comments:

Lynn Hamzah said...

glamour la anak-anak eynda...hehehe...

Nurul Ain said...

bertuah anak-anak muka komersil.ikut maknye la

fiza said...

Wah..tapi anak2 akak comel2 ☺☺

Siti Shuhadah said...

wahhh..glamour hannah...

Kasih Salina said...

cute hannah macam akak..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Diorg bayar tak kak?

Alin Marlini said...

kalau dorang minat apa salahnye kak....bakat tu

Ijah EmoTemo said...

wah jd model :D

syafisyifa' said...

bertuah hannah...mmg sesuai&comelll...warisi cantik dr kak eynda tuuu...wahh xsangka kak eynda dlu model chalet...hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails