Sunday, October 28, 2012

Aidil Adha Day 2......


Assalamualaikum.....



Kisah Aidil Adha hari ke2....

Ini adalah aktiviti kami yg tak beraya di kampung.....



Tempah 3 meja besar....

Dinner di Restoran Muhibbah Sg Penchala....

Semuanyer family sebelah hubby...








Meriah hehe...

Tapi gambar adalah selepas makan-makan.... masa lauk pauk sampai tak teringat nak snap pun....maklum la dah lapar :-D

Lepas makan-makan lepak kat rumah abg ipar @ Sg Penchala tu.... 12am baru sampai kat rumah....








6 comments:

-ytazzi- said...

wahhh..tak balik kg pon meriah kan :) jemput singgah blog http://ytazzizzaty.blogspot.com/2012/10/jus-manggis-xango-untuk-kesihatan.html

fiza said...

Wah...meriahnya ☺☺

Salam Aidiladha utk eydna & family/

inazamri said...

selalunya kami pun tak balik kg tp raya hj thn ni jatuh hari jumaat tu yg balik juga.mertua lak kebetulan wat korban kenala balik juga

eyndayusoff said...

ytazzi... thanks ye sudi singgah...

eyndayusoff said...

fiza...salam aidil adha :-)

eyndayusoff said...

inazamri... selalu kami balik... tapi tahun ni try raya kat rumah sendiri... kebetulan sebelah hubby semua kat KL berkumpul... jem teruk kalau balik kampung hari tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails