Saturday, October 27, 2012

Aidil Adha ~ Ladies Only........




Assalamualaikum........


Petang semalam lepak rumah abg ipar @ Sg Penchala sampai le malam.....

Dah nak balik baru pakat teringat nak posing2....sebelum tu asyik teringat makan aje ye hehehe...

Tapi yg posing ladies only...

Hero-hero macam tak berminat je hehe...

Lagipun kami masa tu dah nak balik... letih dah nak posing bagai...muka tu dah ala-ala nak cari bilik tido nak zzzzzzzzzz heheh...

So enjoy the photos....beberapa keping aje...





Meriah jugak.... nak masukkan geng lelaki dlm gambar ni dah tentu tak muat!





Rasa macam iklan selamat hari raya dari syarikat skincare dlm majalah mingguan wanita la pulok.... :-D





Kita cekak pinggang tu sebab nak bagi nampak cool & santai hahahaha.....






Ladies in black...... dan cekak pinggang lagi kekekeke.... ehhh ikut suka hati la kan :-p




Ok itu je citer Aidil Adha eynda.... sempoi aje... gambar makanan tak snap sebab malas keluarkan kamera.... biras eynda masak mee kuah & butter rice yummyyyyy....


Sekian.


















6 comments:

MulutPayau said...

Salam aidiladha dik...

eyndayusoff said...

MP...Salam Aidil Adha :-)

rostina76 said...

salam aidiladha Eynda...
Subhanallah!!!!cantik2nye ladies in ur species ni. hehe!!!ur side @ hubby punya side? patut hannah pun cute ;)

Tihara said...

as salam,

salam aidil adha eynda..comel2 semuanya berposing :)

eyndayusoff said...

Rostina... ni sebelah hubby hehe..

eyndayusoff said...

Tihara...

waalalikumussalam... tq :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails