Wednesday, September 5, 2012

3am = 877 Views!!


Assalamualaikum....... 

Selamat petang semua....




Eynda nak simpan blog stats ni utk kenangan sebab rasa macam tak logik pun ada....

Walaupun unic visitors tak ramai.... tapi macam tak percaya je semalam (bukan pagi ni) antara 3-4am ada 877 views!!

Kisah benar atau ada kesilapan teknikal? Wallahua'lam....

Alhamdulillah terima kasih kepada yg menjenguk blog eynda ... sama ada pembaca baca dari awal penulisan eynda atau ramai yg berjaga masa tu & rajin pulak nak selak2 entry eynda yg lepas2 kan... eynda hargai sangat2.... pukul 3 pagi plak tu! :-)

Cuma eynda harap kawan2 baca dgn hati yg ikhlas.... bukan sebagai stalker ya.... nak stalk boleh... eynda tahu ramai silent reader blog ni cewahhhh.... tapi biar lah blog eynda ni beri manfaat kepada kawan2.... bukan disalahgunakan utk tujuan mencari kelemahan mana2 pihak .......

TQ semua.... kerana 3am semalam total views sampai 11:59pm cecah 1700 views ;-)

Unic skit jekkkk :-p But still bersyukur *wink*










7 comments:

aanie said...

tahniah kak eynda....
byk info bermanfaat yg dicari tu kak....

imhana said...

blog eynda best...

:: Mrs.Eady :: said...

wahhh..tahniah!

zailamohamad said...

wah ribu2 kira banyak dah tu..zaila ni sekali sekala je cecah ribuan visitors..hehehe

♥ ROS ♥ said...

Blog best mesti byk yg view.lainlah blog ros tu... Sape nak jenguk sgt :p

Aku-Enot said...

Tahniah kak....

ALoNa CintamaniszLite said...

tak tgk ke dorang masuk jam tu cari berkenaan apa, ye??

akak pun penah mcm tu..tp bila tgk balik...mmg rata2nya cari perkara yg sama..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails