Wednesday, July 11, 2012

Wordless Wednesday #3.

Assalamualaikum.....

Salam sejahtera semua....






Istana semut......




14 comments:

msredcheesecake said...

ingatkan ape tadi...hheee

Suhana Shuib said...

loo sarang semut tu ..mesti kat dalam rumah pon semut banyakkan??? nak wat camne tu eynda???

eynda said...

msredcheesecake,

Hehehe.... patut takyah tulis apa benda tu kan... suruh kawan2 teka :-D

eynda said...

Suhana... awal2 pindah dulu banyak semut dlm rumah maklum la tanah baru... macam2 jenis... sekarang dah kurang sebab 3-4 bulan sekali buat pest control... ni gambar sebelum buat pest control... dah takde dah istana ni... gerun gak le sebab semut hitam besar kerengga gemuk2 plak tu...

irmafittaputri said...

kite geli nengok la kak

eynda said...

irmafittaputri, tu belum tengok depan mata hehe...

Ila Razali said...

assalam....

asik jd silent reader jek.. ri ni nk komen :))

saya kat denai alam pun sama prob mcm tu. mmg kena panggil pest bagai. tanah sawit, mcm2 benda idup gamaknya.

salam kenal kak eynda. ila follow :))

eynda said...

ila... thanks sebab sudi baca blog akak, salam kenal jugak... ye la kawasan baru selalu hutan2 kan... ladang2... banyak yg jadi penghuni.. :-)

sheila said...

yg mana semutnya?

eynda said...

Sheila...gambar semut takde dlm tu... pernah snap tapi delete sebab gambar blur...

Tifa said...

Kalau dah ada sarang semut , tak lama lagi masuk ke dalam rumah la tu

Mummy Iswatie said...

takut dia mai serang rumah ja kan.....berapa cost sekali pest control enynda?

CT said...

Spray racun serangga...batu2 & tempayan cuci bersih2 bagi telur2 hilang...maka pupuslah encik2 dan puan2 semut....:)

Dayah N said...

Salam kak Eynda..=)
Dyh ada tag akak join GA ni...

http://rara-zura.blogspot.com/2012/07/cik-buaya-1st-giveaway-choose-your.html

jom join, mana tau ada rezeki...(^_^)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails