Tuesday, January 17, 2012

Ulat Gonggok...

Di suatu petang........


Hannah : Maaaa!!! Ulat gonggok masuk dalam rumah!!!

Mama : Mana? Mana?

Hannah : Ni.....(sambil tunjuk kat dalam tangan dia..)

Mama : Huh??? Hmmmm.....

*


*


*


*


*


*


*


*


*


Ulat gonggok yg Hannah kata masuk dalam rumah...
 
Hhmmm...
 
Sekian....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

15 comments:

Cik Sibuk said...

hahhaha..comellll
kalo jenis ulat gonggok camgini memang kita pon berani pegang..hehee

lydzar said...

hehehehe terkejut saya kak kalau dia betul2 pegang ulat gonggok tu.

anak 2nd saya, pernah ulat gonggok tu singgah jap kt paha dia, terus mcm melecur sket. since that, asal nmpk ulat gonggok terus saya amek penyapu, buang kt luar.

TK said...

Cutenya..suspen tul....hanna really made auntie smiled...

Amiizaa2001 said...

hehehheheheh comel

Salina said...

pandai buat lawak budak2 zaman sekarang ni..haha..comel..

cantik header baru akak..

KhaiRin - anies said...

hahahahah..jauh bebeo ulat ngan getah...

Marina Monroe said...

Salam kenal,

Terima Kasih follow blog auntie.

Ulat gonggok auntie ngeri dan geli..hehehehe

Lia said...

wakaka..hannah menguji tahap panik akak tu... heeeee

ibh said...

Hahahahhaa..nasib bukan ulat gonggok betul..

Cnidaria said...

kesian budak2 sekarang... dah kurang exposure dgn creatures2 mcm tu... sy teringat kisah famili melayu yg ddk di oversea.. anak2 dia punya excited bila jumpa semut... sbb dorg tak penah tgk semut tu camana rope..hihi..

Nigina said...

hehehehe ingat betul betul .... saja buat suspen hannah nie hhehehe

Pen Biru said...

suspen jer..heheh

Un Phat Lee said...

haha.comel je

-oP_ida- said...

hihih comeilaa ulat gOngok hannah syg.......

kakak, saya teharu akak FOLOW bloq picisan saya......mekasih akak....nida folow balik bLoq akak.....

nICE to meet u sista comeLLL

Iera said...

haha..lawak la hannah ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails