Sunday, January 8, 2012

Sampah Oh Sampah!!

Dulu 3 kali seminggu datang collect...

Lepas tu 2 kali seminggu datang collect...

Lepas tu seminggu sekali datang collect...

Sekarang sampah dah berbungkus-bungkus depan rumah takde sape datang collect...

Sampah dah berulat...

Lalat dah banyak....

Nak cakap apa pun tak tau dah...

Cepat la settlekan masalah....

Malu je rumah luar dalam kemas bersih... tapi bahagian sampah kat depan rumah tu busuk betoi hehehehe....

Sabar je la....

9 comments:

Ainul said...

skrg area shah alam tak bukan alam flora dah. company baru sbb nampak lori putih biru bkn putih hijau mcm dulu..mmg dah jarang ambik sampah kan..geram :(

norh said...

moga2 depa cepat henti bertelagah..susah kan kalau takdak org kutip sampah..

A D I A said...

ni nak sabotaj kerajaan selangor la ni. tatau siapa sabotaj siapa, yg penting tolonglah selesai. kita yang susah kannn abis busuk tong sampah.

ratna said...

Mogok kot kakkk....

mun said...

salam...mun pon tak suka tau akak kalau sampah dah berbungkus-bungkus takde sape datang collect..pastue datang kucing..datang anjing...habis di kerjakan sampah tue....

Amiizaa2001 said...

huwarghhh.....kena komplen dgn PKR hikhikhik..

Alin Marlini said...

bukan umah kak eynda jek..kat umah mak ALin pun sama..dah jadi macam tempat pembuangan sampah plak kat tepi jalan rumah tu..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kt area rumah sy takda masalah ni..alhamdulillah..tensen kalau jadi camni kan..dah report?

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

adui..tak tahan kan kak bau sampah..tu sib baik anak2 akak dah tak pakai pempes..if tak..mau musyuk tu pon same naik wekekek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails