Friday, November 4, 2011

Salam Aidil Adha 2011......






Selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha buat semua yg beragama Islam....

Yang pulang ke kampung, hati-hati di jalan raya ye...Ingat insan tersayang...

Tahun lepas eynda sambut Aidil Adha di Cahaya SPK... tahun ni nampak gaya takde peluang nak bantu hiris daging di surau macam tahun lepas coz kami akan pulang ke Sungai Petani, Insyaallah....

Anak2 pun dah semakin mengerti sambutan Aidil Adha....

Kata Hannah " Mama... kita kena pegi surau... nanti nak makan LEMBU ".....

Kata Adam " Kat kampung ada korban lembu tak? Boleh tak Adam tolong sembelihkan lembu tu? "....

Semoga anak-anak akan lebih mengerti di tahun-tahun akan datang :-D


Salam Aidil Adha dari kami sekeluarga ;-)



9 comments:

zarin said...

salam aidil adha untuk eynda dan keluarga juga
have a safe journey

Jiejah @ Iza said...

selamat hari raya tuk eynda sefamily ..

zailamohamad said...

selamat hari raya buat Eynda juga

kami beraya kat Shah Alam ni je, jangan lupa bawa balik daging korban ya:P

NM02 said...

selamat hari raya aidiladha buat eynda dan keluarga

Yan said...

SELAMAT EID UL ADHA EYNDA.

aanie said...

kak, sy pun raya kat sg petani gak....
salam aidiladha dr sy buat akak n family...

Alin Marlini said...

Selamat Hari Raya Kak Eynda :)

~najwa~ said...

selamat hari raya aidiladha kak eynda sekeluarga!

peah @ peps said...

selamat hari raya aidiladha..k.eynda..

New Post: Trafalgar Square, London

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails