Friday, August 5, 2011

Hobi Hannah.

Ini hobi hannah yg terbaru...

Bila naik kete dia suka melukis.... kebetulan dia dapat kertas kosong & kaler magic.... leka je duduk dlm kete melukis... dia suka lukis gambar princess....

Sambil menyelam minum air... opppsss bulan puasa ye ...siang hari jangan menyelam sambil minum air hehe...

Ini le hobi sampingan di waktu dia melukis atas kertas....




Hasil seni atas tapak tangan....




Hasil seni atas peha....



Tu tak tengok hasil keje atas muka lagi...kekadang menjadi jugak lukisan atas muka dia...hari tu dia kaler kuku2 tangan dia... kaler pelangi kekekeke....

Adehhhh... mana datang angin melukis macam ni pun tak tau... 

Jangan buat lukisan kat dinding rumah sudah le Hannah... nanti mama & ayah melalak tak berlagu....yg hari tu dia conteng skit pun tak repair lagi...tu pun bagai dah luruh jantung mama... nasib baik ayah tak marah....cuma kena cari kod cat dinding tu la...ntah bila nak repair...

Eynda perasan anak2 eynda memang cenderung ke arah lukis2 ni... esok besar nak jadi apa ye... arkitek? designer? ahli muzik? artis? 

Ikut sape ye... ikut mama diaorg la ni ahahahaha.... tapi mama dah dewasa jadi apa ye? :-p









9 comments:

norh said...

ada bakat nak jadi model tu kak..he he

Etong said...

wahhh berbakat sungguh..heheheh

eyndayusoff said...

norh... pening kepala ayah dia nanti hehe...

eyndayusoff said...

Etong... tu la.. mama geleng kepala aje la :-D

~izan~ said...

tgn berseni dan seni itu di tapak tgn dan peha mulus itu =)

Lee-Yan-Naa said...

hehehehe comelnyeee hannah ni..suka kalo tengok budak2 khusyuk buat someting..da tak pandang keliling langsung da

Salina said...

lukis kat tangan xpe lagi akak..jgn conteng sofa & dinding rumah sudah la..naya kita nanti..hehe..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mama jadi pelukis blog...
:)

♥MAMASYAZA♥ said...

bab conteng dinding ni memang, akak pun geram. awal2 lagi dah warning bebudak ni, dinding kalo conteng, sah2 le kena denda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails