Tuesday, August 23, 2011

Aktiviti Hujung Minggu.







Aktiviti ahad lepas..... sebelum menerjah Butik Fareeda...Pearl Haya...Ariani... Alya Sarah...kat seksyen 7, Shah Alam...

Eynda duduk kat belakang bersama anak-anak coz kat depan ada seseorang.... sekejap je... dlm 30 minit... pas tu eynda duduk kat depan balik la... petua kebahagiaan rumahtangga...isteri naik kete kena duduk di hadapan, sebelah hubby yg memandu... jangan amalkan anak2 duduk kat depan... kecuali kalau mak mertua naik kete... atau ahli keluarga yg berumur, boleh la dipertimbangkan...kita mengalah duduk kat belakang... ini petua eynda dengar dulu2 dari seorang ustazah.... tapi ikut hak masing2 la... nak duduk kat depan ke..belakang ke... jangan cakap eynda yg suruh ye tapi itu yg eynda amalkan ;-)

Alamak ada gambar lagi 2 keping tapi eynda takleh tepek kat sini nanti pecah satu rahsia! :-p Ehhhh ini rahsia antara Adam & ayahnyer... yg mamanyer jugak tak tahu...ye ke tak tahu hihi... kita mahu duga Adam sama ada pandai menyimpan rahsia atau tidak hehehe... satu beban utk Adam selagi tak citer kat mama dia, selagi tu dia tak senang duduk ahahaha....

Dapat agak ke apa yg eynda tengah citer ni? Kalau blur blur biar kita kasi blur aje la... gedik nak buat gak entry walaupun ada setengah cerita kita takleh cerita.... biar kita berkias-kias.... takut nanti belum apa-apa dah heboh satu kampung hehe... 

Sentuh sikit bab butik2 jual tudung.... jatuh chenta dgn Tudung Fareeda sekarang.... masuk Ariani terkedu tengok harga yg ada batu batu bling bling harga cecah RM700++ pun ada!! Pearl Haya nak raya takde diskaun la pulak... tapi hubby kata dia lagi suka yg tudung Fareeda...walaupun dapat rembat sehelai je... yg eynda beli less 40% so dapat RM80 sehelai...laku macam goreng pisang panas!! Takkan la nak kena tido depan kedai hari2 utk dapat stok baru yg cantik2 kan huwaaaa.... Alya Sarah pun not bad... design bunga2 kecil ala english memikat hati eynda... nampak lembut aje kalernyer...ok itu je review pasal tudung... kalau nak tengok tudung2 yg eynda beli... raya nanti... open house nanti...eynda posing2 dgn tudung2 yg eynda beli ye... nak buat preview nanti tak suspen lah ...alaaa... tudung biasa2 aje... nanti ada yg ingat eynda beli tudung Ariani harga RM700++ plak...eeiii nehiii... nehiii... :-D






















8 comments:

Jiejah @ Iza said...

ahhahhaaa mmg ada yg harga 700++ kan kat ariani ..sy telah air liur ajek laaa . mampu beli hat 100++ jekk ,dah less ahli dapat la 80-90 hengget . itupun rasa mahal akakkaa

Alin Marlini said...

Aritu ALin pun pi Fareeda kat Bangi..memang kiut miut tudung dia..
Alin pun suka amalkan petua kak eynda tu...suka duduk depan..

NM02 said...

tgk iklan fareeda dlm harian metro smlm, mcm terasa nak sambar selai dua.. tapi tak tau bila nak pegi

mama maman said...

amboi.. mahal gak tuh.. tp kalu dah suka sure ada yg beli tuh.. hhhaaaa..

DaZzlingLilLy said...

skang i pun suka dgn fareeda..cantik design dia..harga pn tak lah melampau mahal

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

akak pakai ape pon tetap cantek gak...
:)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sy penah msuk ariani sekali je. rasa tak masuk akal rege tudung kat situ!

Ijah EmoTemo said...

perggh harga 700++ pun hade @__@ hihi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails