Monday, June 20, 2011

1st Home Anniversary.

Happy 1st Home Anniversary!!!
16/6/2010 - 16/6/2011







Last year 16/6/2010 bermulanyer hidup baru di Cahaya SPK... rasa sekejap je masa berlalu... tup tup dah setahun kami menetap di sini.

Sudah tentu banyak kenangan di rumah baru dalam setahun ni... ada suka ada jugak duka... apa-apa pun sape tak sayang rumah sendiri kan... kita simpan dalam buku tahunan... bukak buku tahun baru...semoga tahun ini lebih baik dari yg lepas... (macam sambut new year la pulak)....

Semoga akan terus menjadi "rumahku syurgaku" utk kami sekeluarga.....





12 comments:

sLeepIng beuty said...

Buka buku baru .. WEeeeee .. best ayat tu .. kekee

Hepi home anni sis :)

aanie said...

wah dah setahun...rasa macam baru lagi akak pindah...happy 1st home anniversary!!

adarnadzmie said...

happy 1st home anniversary... moga rumah eynda terus ceria lagi...

SYANI said...

Tahniah kak...

alyyani said...

setahun dah ye eynda?? sekejap je masa berlalu kan? happy 1st anni to your cahaya SPK home :D

eynda said...

TQ semua :-)

Ummi Talhah said...

semoga makin berbahagia eynda

Lia said...

kejap aja ye akak dah setahun kan..

norh said...

home sweet home..
rumah akak cantik..saya suka n jeles.. :)

Mimy Hamid said...

rumah itu syurga kan...semoga kak eynda dan family berbahagia selalu di rumah cantik ini..

Just Call Me Bitt said...

alhamdulillah aminnn

irmafittaputri said...

amin...cantek umah akk..suka tgk konsep minimalis tu...eden ni kaki serabut...terpikir camne akk simpan brg ala2 umah show house aje

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails