Tuesday, April 5, 2011

Ayah & Mama Di Mata Hannah.....




Ini yg Hannah lukis last nite.....

" Mama.... ni mama & ayah... "

Owwhhh...trima kasih Hannah.... mama sangat terharu... eynda snap gambar guna henpon & MMS kat ayah dia... Ayah dia outstation semalam ...petang ni balik le....bagusnyer mama & ayah Hannah menten je body ye heheheheh.....

Actually dari lukisan anak-anak kita boleh tahu apa yg mereka pikirkan.... Nasib baik Hannah lukis gambar ayah & mama hepi2...kalau dia lukis gambar kami tengah lawan baling pinggan mangkuk haaaaa...ada yg tak kena la tu hahaha....ehhhh...tak pernah baling2 pinggan mangkuk pun...sayang le pinggan mangkukku pecah nanti... 

Semoga apa yg anak-anak lihat di masa sekarang tentang mama & ayah berkekalan sampai bila-bila... anak-anak bahagia bila ibu bapa bahagia...kan ;-)







24 comments:

pearl jade said...

sweeetnyaaaa...sejuk perut kak eynda pegnen kan die..hehe

pndai lukis lak 2.kcik2 da tau lukis gmbr mama and ayh...

NM02 said...

wah... thumbs up to hannah

Zana said...

pandainya hannah lukis...

Farra Dhelina said...

pndai nya hannah lukis ye kak..

simpan kak..buat kenangan..

Miza Yusof said...

pandai hannah melukis. kalau diasah bakatnya mesti makin bertambah cantik lukisan hannah kan :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nape mama nye besar sket dari ayah dalam lukisan...
hehehe...
sweet la hannah...

sheila said...

bagus2...hepi2 sokmo

agak2 nak baling pinggan meh gado kat depan umah kite...kite sambut dari jauh hahah

cikbedahlaser said...

ehh pandai nye hannah.. dh pndai lukis org dah...

btol2.. aanak2 akan suara kan ape yg dorg tgk kan...

Diary Of One said...

pernah jgk Naily melukis pic mama dia... still simpan lg..

norh said...

siap pegang2 tangan lagi..he he
cantik dia lukis ye..

noradzlina.kamdani said...

cute...utk umo hannah dh kire ok la tu..dia pandai visualize kt kertas...

lily lotus said...

seronok tgk family u sis, bahagia :)

beena said...

sronoknye ade ank camtuh..tbe2 xsbar lak nak kawen and ade anak nanti=)
hope dapat anak yang comel and sweet cam anak akak=)

Eye_nee said...

heheh...so sweet...tgk rambut ayah tu siap pacak....

miSsMawar... said...

sweet.. siap pegang tangan.. hehehe

BabyIntan said...

Sweetnyaaaaa! Mesti terharu kan bila tgk anak buat mcm nie :)

Pandai dia melukis ye, sambil tersenyum dan berpegangan tangan lg tuuu!

Sal said...

Amin. Wah..dah pandai melukis lah.
Apa kata Hannah tolong lukis gambar auntie Sal...hehehe...
gerenti tak cukup kertas lukisan psl "debab" sangat..huhuhu

Just Call Me Bitt said...

dia lukis pipi mamanya kurus kannn cuba telek balik..ha!!!

Ijah EmoTemo said...

hiks comel je hannah lukis mama dgn ayah dia pegang tgn :)

Softtouch [Hanim] said...

cntik dah tu kak eynda...nnti lama2 pndialah hannah lukis org tu..ni pun dah ok..sellau budak2 lukis org lidi jer...

sLEEping BEauty said...

pandai hannah lukis... :)

CikW4nKemb4ng said...

hi eynda!!!! lama tak masuk sini (blog sendiri pon dh bersawang) hhehehe....

eynda, sufee nak ty. umah eynda tu tak pakai ID kan? eynda yang jd ID dia kan? heheh

pastu, sufee dah tukar link http://cikw4nkemb4ng.blogspot.com, just in case eynda sudi update link yg lama (s.u.f.e.e) tu :), masuk blog eynda terus rs semangat nak bblog balik hehe

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

pandai Hannah melukis ni
jauh imiginasinya. Gud gurl....

aanie said...

hehe, comel la hannah ni...

syg nak baling pinggan corelle tu...hehehe....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails