Tuesday, March 8, 2011

Doa Untuk Adam....





Ya Allah Ya Hayyu Ya Qayyum, Ya Rahman, Ya Rahim, Ya Latif, Ya Jabbar, Ya Khaliq, Ya Allah permudahkanlah anak-anak kami di dalam urusan mereka dalam menimba ilmu di atas seruan dan perintahMu. Tenangkanlah hati mereka untuk menerima ilmuMu, lapangkanlah jiwa mereka untuk mengharungi ujianMu dan berkatilah mereka dgn rahmatMu. Amin... Ya Rabbalalamin....


Semoga adam tenang semasa menjawab soalan peperiksaan yg bermula hari ni 8/3/2011 - 11/3/2011..... jangan panik macam mama ye...relaks...baca doa...baca soalan betul2...jawab soalan yg mudah dulu...pas tu baru jawab soalan yg susah...tapi jangan leka nanti tak sempat jawab semua soalan! (Pesan ntah brape kali benda ni kat dia....risaunyer...)


Gud Luck Adam!! Mama & Ayah sentiasa doakan kejayaan Adam walaupun Adam suka main-main aje......






** Minggu mama terlebih stress :-p








17 comments:

peah @ peps said...

auntie dari jauh ni pun doakan juga...

Cik Peah is back

eynda said...

Thanks Peps :-)

mama_izz said...

sama la eynda.. anak saya pun periksa jugak tapi dah abis dah mggu lepas..... kiter lak yang berdebar2.. hehhee..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

all da best adam..
aunty doakan adam jgn nerbes!

yakin adam BOLEH!
go boy..insyaAllah doa mama & smua di sini..menjadikan adam lebih yakin menghadapi peperiksaan =)

cikbedahlaser said...

owh... skrg dh start xme ye.. good luck adam... semoga dpt yg terbaik dr yg terbaik..

Diari-Selebriti-Mama said...

terharunye baca doa tu..insyallah adam akan buat yang terbaik.amin

Kaseh said...

aminn..auntie kaseh doakan utk adam jugak..dua2 anak sedara auntie kaseh pun exam same date ngan adam..sama2 kita doakan utk mereka..aminn

liyana said...

min...semoga adam dpt buat yg terbaik

sisdee said...

oh syahmi dah lepas exam dia..tinggal tggu keputusan .. ada gak le yg dah dpt sikit2 result...

good luck adam..do the best :)

mesti mama stress ahahahahha

Lia said...

gud luck adam.. buat exam elok2 ye..

Nur Hanani said...

Good luck Adam..U can do it.. :)

Entri Terkini: Khurafat..ada ke puja pokok petai??konfius jap.

Queen said...

gud luck adam.. =)

semoga sukses!

ratusiput said...

good luck ye adam...

Cik Firus said...

all the best adam..
buat yang terbaik yer =)
ingat pesan mama

eynda said...

TQ semua :-)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

doakan adam juga...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

all da best for u adam!! belajar rerajin yerp sayangg..


Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails