Monday, January 17, 2011

Pengunjung Eynda's Diary Yang ke 222222!!

Akhirnyer sampai jugak ke angka 222222 ye....

Selalunyer bila eynda buat contest macam ni takde pemenang pun....

Tapi kali ni dah ada pemenang yeaayyyy!!!

Dan amatlah terkejut sebab ada 5 orang pengunjung yg dapat hit angka tu!!

Nanti eynda buat satu lagi entry ye....eynda akan umumkan pemenang2nyer....mula2 ingat nak buat cabutan bertuah...tapi pikir balik....semua dapatlah!! ;-)

So tungguuuuu.....























16 comments:

hana said...

sye t'lepas la..
x bjaye..
t de contest nk join la..
=D

Farra Dhelina said...

wah beruntungnya 5org tu..kita selalu je lupe tgok angka tu..haihh kan dh melepas..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

wah 5 oranggg?? tahniah semuaaa!!~~

aanie said...

huwaa...dah lepas ek?x sempat la nak skodeng angka tu..ari tu dah dekat dah..tp lupa nak dtg balik..huhu...

ieda said...

waa ramai tu eynda .. heheh tahniah yg hit that number :)

yangyuyu said...

sy jugak yg melepas

esh said...

weeeeee. congrats kat 5 orang pemenang tu.

baik ati tuan tanah, semua-semua dapat adiah :D

Queen said...

terlupa = terlepas...

tahniah pada yang berjaya!

Softtouch [Hanim] said...

terlepas sudah....

Alin Marlini said...

terlepas lagi...

anie,Nagoya said...

aishiii...kita terlepas....tapi...tahniah pada 5 pemenag tu.

miss said...

huhu kita tggu kak angka tuh .. tp terlepas jugakk ... wahhhh ....

huhu tahniah tuk yg menang ..

kak , nak contest lagii!!

Cik Firus said...

sape yg bertuah tu??
cik firus terlepas la

sniffa93_aznil4eva said...

hehe bestnya 5 org tuh:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tahniah...

DDrfauziah said...

Salam singgah ukhwah dari Kak G.

Selamat Tahun Baru 2011 & Tahun Hijrah 1432.

Sambil itu Kak G cuba menepati Misi di Maya:
- Ikhlas bersilaturrahim sesama insan bloggers.
Jadi Kak G cuba ziarah rakan blogger yang pernah ke laman Kak G.

Congrats.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails