Saturday, January 15, 2011

Impian Hannah...

Jangan lupa tengok visitor counter ye....

Eynda cari pengunjung ke 222222...

Sila printscreen number tersebut & email ke yuslindaidalee@yahoo.com....





Minggu lepas impian hannah nak pegi Giant :-p

Minggu ni impian Hannah nak pegi SACC Mall....

Sebab Hannah nak beli DVD kat Speedy....Hannah dapat DVD Stroberi Shortcake....

Hannah ajak pegi SACC Mall sebab nak hilangkan stress hari2 cry kat tadika hehehe....

Minggu depan apa pulak impian Hannah ye...

Abang Adam takde impian ke? :-D




10 comments:

tiera said...

hehe..itu baru tadika,kalau skola nnty mcm mana la eak??
huhuhu

Kaseh said...

haha sweet jek hannah dan impiannya...

ArELeEz said...

impian t'laksana la nih, ek? he3..

Cik Firus said...

sume impian hannah nak pegi mall..impian cik firus pn nk pegi mall jugak..kita samalah hannah..
cik firus nak pegi kedai kasut te amor kat the garden tapi tak tercapai lagi :(

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

impian anak2...
hehehe...

ibh said...

Mummy nya impian lak?..hehhehee.
Hannah..hannah...

Suejoshua said...

Waaaaa...cantik ar belon2 tu, ditambah seri lagi dengan dua model budak yang cumil2 tu :D

IxoR@ said...

siapa insan yg bertuah 22222 ?

Softtouch [Hanim] said...

kak eynda. mmg hannah yg ckp yer nk p giant n sacc?cutenya bila dia ckp mcm tu yer...

Ann Ishak said...

sweetnya...salam kenal
sila singgah blog saya jugak @ thefeminise.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails