Friday, December 17, 2010

Tudung Chiffon 3 Layered.



Mula-mula eynda suka dgn 2 layered....sekarang 3 layered pulak....ada ke 4-5 layered?? Kot2 sesuai dgn eynda....eynda beli :-)

Hari tu eynda borong 10 helai dari Mia . Sape2 nak buat koleksi boleh la beli kat dia...dia ada jual sehelai2....kalau beli 10 helai dapat le harga murah/borong....

So far eynda takde masalah bila pakai tudung chiffon layered...terletak elok kat kepala...tak licin...eynda tak tau pengalaman orang lain...kalau tak selesa buat apa eynda beli banyak-banyak kan :-D

Thanks Mia sebab bagi kaler cantik2 kat akak...yg mana kaler tak matching baju, kita pi beli baju baru la nanti hehehe...





10 comments:

ieda said...

uishh banyak tuu eynda beli .. heheh kalau ok pakai jer ..
ieda pulak x pandai + x minat pakai layerd nie .. entahlah cam x kena jer kat muke kite nie uhuhuhu

Yan said...

Amboi3..model tuu.. siap pegang dagu lagi..Berapa Mia bayar? hee

LiAnA said...

model tu topang dagu sbb pikir nk borong tudung lg tu keke...

eynda said...

ieda...rasa macam ok je kalau ieda pakai...kekadang kita rasa tak ok tapi org tengok nampak ok :-)

eynda said...

Kak yan...iklan free aje hehe...

eynda said...

liana...pikir nak borong lagi ke pikir mana nak korek duit bajet dah lari hehehe...

Cik Firus said...

cantik la tudung2 kak eynda..
ok je tgk kak eynda pakai..
jeles lak..
nk try gak la :)

sisdee said...

pernah tgk tapi tak tau ssuai tak kalau pakai..tgk orang pakai cam lawa jek :)

sLEEping BEauty said...

sis .. kalau pakai berapa layer pun ttp cun!
hehee

Alin Marlini said...

comeynyer model ni..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails