Thursday, December 2, 2010

Bezanyer Satu Entry Dengan Banyak Entry....


(Sila klik gambar utk view lagi bagus)
 
 
Takmau cakap banyak....cuma nak ucapkan trima kasih banyak2 sebab sudi baca entry di blog eynda....tanpa kamu semua carta nuffnang eynda takkan jadi 1K++ semalam ;-)
 
Eynda nak buat giveaway...tapi belum ada masa yg sesuai...bila buat giveaway nak kena selalu pantau...nak selalu pantau kena selalu duduk depan pc....nak duduk depan pc eynda kena habiskan keje2 lain dulu kekekek...banyak punya alasan...btw...eynda dah beli giveaway tu...tunggu masa je...sebagai penghargaan buat pembaca Eynda's Diary...tunggu tau ;-)
 
 
Sekian...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

15 comments:

nurulhudaresad said...

good effort deserves good respond....keep it up kak...just write the way you are..=)

eynda said...

True indeed...alhamdulillah...thanks ye...

Zur said...

Fuh...bilalh zu boleh mencapai tahap ni...

sLEEping BEauty said...

terbaek sis ..
heheee
setiap hari mesti singgah sini :)

eynda said...

Zur..akak pun bekerja kerasss tu hehe...cuba tengok hari2 lain..sikit je :-)

eynda said...

Intan...tq... :-)

tifa said...

wAAA.. tahniah ...

A~ said...

wah, tak sabar itu giveaway. terbuka utk peminat2 eynda di m'sia saja or di seluruh pelosok dunia?

sheila said...

gud job... jadi rajin2lah ye hehehhe..jangan jd mls cam kite ni

eynda said...

tifa...tq..

eynda said...

A...agak2 barang bawah 500gm brape caj ke sana ye hehehe...

eynda said...

sheila...eynda ikut mood jugak...kalau tadak mood berhari boleh takde entry :-p

mie said...

fuyoo!!!!
semakin maju...
heheee

mie said...

fuyoo!!!!
semakin maju...
heheee

zailamohamad said...

nak fengsan zaila tengok blog statistik Eynda..huhuhuhu

zaila punya nak cecah seratus orang pon susah;(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails