Saturday, October 2, 2010

Ada-ada Je Hannah Ni....


Apa yg boleh diulaskan mengenai gambar di atas?? Gambar Hannah blur?? Gambar ni fokus kat adam & frens so hannah kat depan blur?? Gambar candid??

Hari raya hari tu jiran dari Cahaya SPK jalan2 ke utara...so singgah le beraya kat rumah mama eynda....terharu betul sebab rajin jiran eynda singgah kampung eynda hehe....anak2 jiran ni kita bestfriend Adam kat Cahaya SPK le....mak2 diaorg ni kira kamceng jugak le dah stay pun satu lorong satu baris rumah selang brape bijik je kan....
 
Layan2 tetamu....hidang makanan...sembang2....bab bergambar tak dilupa ye...sebelum diaorg balik masing2 keluarkan le kamera masing2....
 
Hannah tetiba moody...eynda nak bergambar dgn jiran, hannah melalak....nak kena riba2...peluk2....so terhasil le gambar mama & jirannyer posing senyum macam takde apa-apa, tapi ada anak dara kecik atas riba tengah melalak hahaha...sila jenguk FB eynda utk gambar itu ;-)
 
Macam tu jugak la gambar kat atas tu.....eynda nak snap gambar adam & frens...tetiba Hannah duduk kat depan kamera...."tak boleh!! tak boleh!!" Dia tak bagi eynda ambik gambar abg adam & frens tau kekekeke....tengok muka dia tu...macam tak puas hati kan....macam jeles pun ada...saje je nak lindung abang2 kat belakang dgn badan dia depan kamera....
 
 
Ntah apa-apa le Hannah....layan aje :-D
 
 
 
 
** Tengah syiok explore PHOTOSCAPE hihi....
 
 
 
 
 

13 comments:

Tihara said...

cantik nya rambut hanna ni..dia ikut rupa mummy nya..abg dia iras ayah dia :)

Sue Lynnda said...

best layan photoscape kalau pandai kak.senang nak edit-edit gambar.:)

Farra Dhelina said...

la tak bg org bgamabr ke?? ekekeke..jeles yee...

mmg best guna phscpe kn kak..best kan??

Mia-Ina said...

hannah jeles la tu kak..ehehe...sabo jela

Mr feckry said...

cool la gambar ni

meo188 said...

hanna!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ape2 pon hannah tetap comel..
:)

reena said...

Comelnya lahai Hannah ni. Suka rambut dia. Perang ori gitu.

Eyriqazz said...

comel anak..ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan?

P/s;dijemput join my latest "my raya moments contest.

Eyriqazz said...

comel anak..ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan?

P/s;dijemput join my latest "my raya moments contest.

Rash said...

hannah muke merajuk pn tetap cute ^^
rash nye anak buah klu tgh moody sebijik perangai cm hannah ni.. huhuhu

m.q said...

hannah xda geng kot
sbb tu la merajuk
hihihi

sLEEping BEauty said...

mcm2 hal ...
nak geng la tue sis . hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails