Thursday, September 16, 2010

Gambar Raya @ Facebook..

Salam semua...Salam 1 Malaysia!!

Eynda nak maklumkan kat sini...sape2 nak tengok gambar2 raya eynda yg ala kadar tu boleh le jenguk facebook eynda ye....buat masa ni eynda tepek dlm facebook dulu...nak tepek kat blog eynda nak kena compress dulu gambar2...ambik masa lorr...lagi pun baru selamat tiba dari kampung malam tadi so banyak le nak kena buat dlm rumah ni kan...

Jenguk facebook eynda tau... ;-)


Jumpa lagi di lain entry....



2 comments:

Yan said...

Salam Eynda,


Selamat Hari Raya
jab lagi akak nak jenguk lah..

Mr feckry said...

selamat hari raya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails