Friday, August 13, 2010

Terima Kasih Alya....


Hari isnin malam selasa eynda dapat sms dari blogger Alya .....mintak alamat rumah...eynda ingatkan dia nak pos apa-apa....tetiba dah sampai depan rumah hihi....malam hari kan....tuan punya belog ini sangat la comot berbaju tido :-p

Rupanyer dia nak bagi kerepek2 kat eynda....terima kasih ya....akak tak sangka betul...susah2 aje....alya ada jual kerepek2 ni...sape nak beli sila la tanya dia ye....paling best berjumpa jugak dgn alya walaupun kejap aje...lain kali boleh datang lagi...dah tau kat mana rumah akak kan....

Sekarang alya tak sihat...kena chicken pox pulak....harap cepat sembuh...dugaan berpuasa bila tak sihat pelukan kesabaran....

Trima kasih sekali lagi....akak dah rasa kerepek yg ada nota tu....sedap.....yg lagi 2 belum bukak hihi....





12 comments:

sLEEping BEauty said...

teringin jugak nk terjah eynda..
apakan daya ... jarak memisahkan kta..
tapi kita kt sini tak terpisahkan sis .. =)

baby berry said...

klu cmni japgi me kasik alamat kt alya gak..kot2 mlm ni dia dtg antor kerepek..kih3.

ratusiput said...

itula seronoknye berblogger ni kan...ramai kengkawan... :)

Queen said...

eh..cam tau je raya kali ni nak buat kerepek2 je..heee

Softtouch [Hanim] said...

bestnya..murah rezeki kak eynda..sy punya kak eynda tunggu tau..suprise...:)

Ya ALya said...

sama2 kak,ada rezeki lagi kita jumpa tau.....ni pun demam dah kebah,cuma parut2 je tak hilang lagi ni....

Ena said...

salam kak eynda,

ena memg suka kerepek yg ada note tu.. ena suka rasanya.. lain dari yg lain.. kerepek keladi kan!.. ker salah? eheheh

Tihara said...

awal2 lagi dah dpt kerepek raya..best nye :)

Eti said...

wow, what a nice surprise! blogger fan ya? siap anta keropok lagi! selamat berpuasa eynda!

Mia-Ina said...

klu dekat,best gak nk g umah akak..hehe..angan2 je ni kak eynda oii

peah @ peps said...

baiknya alya...susah nak dapat kawan mcm alya...

Cik Adek Manes said...

alamak.. ! kerepek ubi ungu.. my favourite..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails