Wednesday, August 18, 2010

Comel Tak Saya???

Masih kah kau ingat....entry di waktu dulu....lalalala...nyanyi macam lagu kumpulan Kopratasa tu ye... yg tak tahu atau tak ingat klik aje di sini .



Comel tak saya?? Saya baby lagi..saya sangat kurus...saya suka lepak kat pokok ni sebab banyak semut & serangga terbang tinggi2...hajat hati nak lompat tangkap serangga2 yg terbang tinggi tu tapi berangan je la....saya masih kecik...saya sendiri tak tahu dari mana saya datang....apatah lagi "tuan" saya....


"Tuan" saya tak suka saya lepak kat pokok ni...dengar citer weekend ni "tuan" saya nak cabut pokok ni supaya saya takleh lepak2 kat sini lagi....kalau saya lepak kat pokok lain...pokok lain pun "tuan" saya nak cabut....last2 tinggal tanah je....mana saya nak lepak lagi huwaaaaaa.....

Ada sape2 yg nak ambik saya jadi anak angkat atau binatang peliharaan?? sila la contact "tuan" saya....saya nak "tuan" angkat yg boleh bagi saya banyak makanan...jangan jual saya sudah le...dengar citer kat utara semenanjung keluarga saya banyak dijual utk dibuat ubat kalau tak silap....kalau yg warna hijau murah..kalau yg warna macam saya ni mahal...saya ni kan high maintenance....mesti la mahal...

Yg benar,
baby sesumpah yg comel...saya masuk bakul angkat sendirik...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Meh sini "tuan" dia nak citer....yg ni bukan yg hari tu ye....yg ni yg baru....amboi amboi....dah jadi tempat beranak pinak ke kat sini....hari tu MIL datang sini...bila dia balik dia kata ada sesumpah kat rumah dia...ehhh..sesumpah dari cahaya SPK ikut MIL balik kedah kot hahahaha....

Perasaan "tuan" dia??? Dah tak tau nak rasa apa.....biar je la dia kat situ...weekend ni try halau2 dia kot2 dia nak pindah tempat lain....tak kuasa nak melayan...nak cabut je pokok ala-ala pokok rambutan tu sebab semut suka...baby sesumpah pun suka....

Sape2 nak bela sila la datang ambik ye :-D



10 comments:

baby berry said...

kih3..blh buat buku cerita aku seekor sesumpah ni..hehe.
tp me takut la ngn sesumpah. sb rupa bentuk muka bumi kt badan dia cenggitu...

eynda said...

nad...masa sekolah akak suka buat karangan macam ni..."saya seekor kucing"..."saya sebuah bola" kikiki...tu yg boleh karang citer sesumpah plak :-p Yg ni kecik..corak tak nampak lagi..cuba tengok entry yg akak linkkan tu...yg tu dah timbul corak ala-ala kain batik dah :-D

Alida Ali said...

Kesian baby sesumpah tu...mesti tgh tertekan hehe..

yangyuyu said...

ish geli la plak..ehehe

iswatie "colours of life" said...

mak aii..kalu watie dah lama larik...

Queen said...

nik ngeri..tapi nik tanya kawan nik nanti kot2 dia nak..dia duk kat denai alam..

Suhana said...

cute baby ssumpah ni tp Su geli la eynda... ewwww...

Mr PenyuBiru said...

sesumpah tu nampak kontrol macho laa..hehe

Farra Dhelina said...

heheh dah mcm karangan dah kak eynda..

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

arghh tidakk terkejut sket tadi...
i phobia animal2 jenis reptilia nie ;(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails