Saturday, August 28, 2010

Award Dari Sue Joshua...


Thanks sue sebab bagi teddy bear yg comel ni :-) Walaupun sue jauh kat Denmark...walaupun kita kenal hanya thru alam maya...eynda rasa seronok berkawan dgn sue....moga satu hari nanti kita berjumpa ye ;-)
Mari kita menjawab tag....
1 - FIVE NAME THAT PEOPLE CALL YOU....
~ linda
~ eynda
~ maklong (anak2 sepupu sebelah mama & arwah abah eynda)
~ makcik (anak2 abang ipar)
~ yus
2 - FIVE IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE....
~ 1st march (my birthday)
~ 11th dec (hubby's birthday)
~ 6/10/2000 (wedding day)
~ 9/10/2001 (adam's birthday)
~ 20/10/2006 (hannah's birthday)
3 - FIVE THING YOU DONE YESTERDAY....
~ surfing internet
~ drive ke bukit jelutong pegi bazaar ramadhan & singgah restoran beli nasi arab & kebab..
~ tido
~ buka puasa
~ siram pokok
4 - FIVE WAYS TO BE HAPPY....
~ surfing internet
~ bersama hubby & anak2
~ shopping
~ makan
~ tido
5 - FIVE FAVOURITE MOVIES...
~ P.S. I Love You
~ Ayat-ayat Cinta
~ The Avatar
~ Me & Marley
~ tak ingat nama movie lain daaaa...
6 - FIVE FAVOURITE HOBBIES....
~ blogging
~ shopping
~ cooking
~ makan
~ tido
7 - FIVE FAVOURITE PEOPLE....
~ hubby
~ adam
~ hannah
~ MIL
~ my mama
8 - FIVE FAVOURITE PLACES FOR VACATION....
~ Singapore
~ Australia
~ New Zealand
~ Egypt
~ Cuti2 Malaysia
9 - FIVE REASON YOU ANSWER THE SERVEY....
~ sebab dapat kena la jawab :-D
~ sebab nak settlekan hutang award & tag
~ sebab tengah rajin
~ sebab takde apa nak buat pagi2 ni.
~ sebab suka jawab tag :-D
10 - FIVE PERSON TO TAG..JENG! JENG! JENG!
~ Chik Na
~ Bspotgurl
~ A.z.n.e.e.
~ Cik Puan Mimi
~ Ena (teratak milikku)
Sekian terima kasih...

6 comments:

ieda said...

hermm rajin eynda nieh .. ieda x tahu lah kenapa x minat sgt buat taq nieh hehehhe ..

yerah kalau org dah taq kdg2 tuu buat jugak ... hehehe

eynda said...

ieda...eynda suka jawab tag tapi suka jugak himpun tag sampai tak menang tangan nak jawab :-D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

owh...
first march...
hehehe...
;)

Chik Na said...

thanks eynda sbb bagi tag dengan award yg ciut miut ni ;-)..nanti chik na buat tag ni yer

a.z.n.e.e said...

wah sy pun ada....

tq kak eynda!!!

miss said...

kak.. asal ade ayat kat atas tu yg utk panggilan .. " mama & arwah eynda " ... nak buh ape sebenarnye ??huhu sorry kalau salah tegur ..

~~~silent reader - eda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails