Monday, August 16, 2010

Adam & Sahur.

Macam ni la gelagat adam setiap hari bila bangun sahur....



Krohh..krohh..krohh....kekadang tengah makan pun pejam mata....


Tak payah zoom dari jauh....kamera depan muka pun tak perasan...


Bangunkan dia sahur dlm 4.30am....makan..makan...minum...sebelum 5am dia masuk tido balik...6.10am bangunkan dia utk siap2 ke sekolah.....dlm kete ayah dia , sambung tido sampai le ke sekolah.....tapi kalau weekend dia bangun sahur 5am...sebab tak payah siap2 ke sekolah...

Kesian...tapi kena ajar jugak...kita dulu2 pun macam2 peel kan hehe....



13 comments:

noradzlina.kamdani said...

betul kak, klu kite ikut kn sgt nnt xble nk handle ek...syaza pun kdg2 tertdo gak...

IdzaLia said...

lawak le anak teruna kak eynda tu ye.. ermm... lia dulu pun mcm tu agaknya.. mkn nasi pun rasa mcm dlm mimpi.. haha..

peah @ peps said...

hahaha..adoi.mesti dlm hati tension abeh ni...

LiAnA said...

asal dia mau bangun tu dh cukup bagus hihi.. kesian pun ada kelakar pun ada :D

eynda said...

lin...tu la..biar dia biasa macam tu...besar nanti tak jadi liat :-D

eynda said...

lia..kita semua pernah melalui pengalaman yg sama :-p

eynda said...

Peps...tahu takper...pagi tadi bebel sebab bangunkan dia lambat utk sahur...padahal 4.30am...esok bangunkan dia 4am la cam tu hahaha....sebab lepas makan dia nak tido lama2 sebelum pi sekolah:-p

eynda said...

liana...haah kan...kira senang jugak la nak bangunkan dia..cuma kena pegang tangan dia masa nak turun tangga....maklum le berjalan pun sambil tido kekekek...

sLEEping BEauty said...

camgitu sekali si adam....
ape pun, ok sgt dah tu mau bangun sahur kan ...

Softtouch [Hanim] said...

kesiannye adam...betul tu kak eynda..mmg kene ajar jgk..dlm hati kita mmglah kesian, tp utk kebaikan dia jgk..wajibkan,...

alyyani said...

alahai, sian adam. takpe, practice tu kena kan?

IxoR@ said...

ngantuk sangat la adam....

hehehehe...

kelakar...macam2 pEeL kan...

;D

Anne said...

:) kelakar la pulak tapi kiut sangat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails