Thursday, June 3, 2010

Special Award Dari E-Na.


Mula-mula nak ucap trima kasih kat E-Na sebab sudi bagi award ni....sempena ulangtahun pertunangan dia & suami....bagus E-Na...eynda ni tak ingat le bila eynda bertunang *lariikkkk dari hubby sendirik*:-p

Pastu kan kagum sangat sebab gambar tulips tu disnap dgn kamera E-Na sendiri ...cantik sangat tau...eynda suka tulips :-)

Sorry ye sebab award ni dapat bulan April...sekarang bulan brape dah baru nak buat entry hihi...

Thanks again & keep in touch ;-)




2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tahniah2...
hehehe...
;)

Lovely Kitchen said...

Salam eynda...
tq sudi terima award dari Lovely Kitchen...

keep in touch k..

pssst : xde apa yg nak di kagumkan dgn gmbr yg x seberapa tu eynda...kamera digital jerkkkk! hihiii

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails