Tuesday, March 9, 2010

Pelik Betul....

Sehingga saat ini eynda takde idea utk entry hari ni kekekekkeke....

Oleh itu kawan-kawan sila la buat ulangkaji entry-entry terdahulu yer...

Mesti ada yg cakap nyesal je aku bukak blog eynda ni...ingat kan apa la yg pelik kan :-p
What to do...perah jadi santan dah tapi takde jugak idea...

Jumpa lagi di lain entry...

Nak blogwalking aje la today :-D




16 comments:

BULLET said...

dah buat tag kak eynda tu...

fabulous.farah said...

hahaha..biasa lah tu..mood tak datang~

cuba lagi perah esok=p

|| NaFiRaa || said...

muahahaha..ni pon kira n3 jugak nih!! n3 x de idea!!muahahaha

eynda said...

Bullet...thanks...nanti akak gi jenguk...

eynda said...

Farah...letih memerah otak dah ni..try esok pulak la kan :-D

eynda said...

Nafira...hehe...ini n3 gak...tapi tak berilmiah :-p

mrs.ecam said...

alaa k.eynda tepek jek gambo hannah manyok2....ske la tngk hannah yg chubby 2...heeee

eynda said...

mrs. ecam...takde gambar terbaru la :-D

mamaaerish : said...

hik3.... chio chio

MommyCT said...

i salu berhari2 takde idea + takde line brotben huhuhu...

Azmiezas said...

Kita pun sama, tetiba jer..tak dak idea..bukan saja habis..dah kering kontang pun..

ana said...

hihi..

eynda..ni kira n3 la jugak...

nak tny sat..kat blog neisya kan..awat kalau komen tu neisya tak leh komen..kalau kat blog org boleh...tang mana silap ek?

leeja said...

he..he.. ingatkan apa yg pelik.

NeenaAnuar said...

hihi.. memang camgitu.. kengkadang tu dah abis idea nak blog pasai apa kan...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sah pelik...
sis mane pernah tak der entri...
hahahahaha...

Ena said...

Ehehehehhe..

biase lah tu kak eynda.. kite kdg2 ketandusan idea.. x pe kak.. take time.. nak rehat kot..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails