Tuesday, March 9, 2010

Entry Singkat!



googled



Okey lah...bak kata meniti senja .... memang pelik sebab selalunyer ada je eynda buat entry kan hehe...tak tertahan hati ni nak kena menulis jugak...ilmiah atau tidak...layan aje....

Betul woooo...eynda kata nak blogwalking aje hari ni...sape yg eynda singgah blog tu mesti ada yg dapat komen bertalu-talu dari eynda hahahah...eynda khatam semua entry terbaru korang :-p

Naper ada gambar B-Daman kat atas tu?? Sebab sejak pandai tengok citer B-Daman tu, abang Adam dah jadi HITO....ayah pulak dah jadi KOTAK... :-D Dulu heran gak....apa panggil ayah KOTAK...KOTAK....rupanyer penangan citer B-Daman...apa harus eynda lakukan?? Nak marah ke hehehe....Hannah sengih je dah tak jadi marah....biasa dah cam ni...Adam dulu kecik2 panggil ayah dia SHREK... mama dia PRINCESS FIONA kekekeke...Princess Fiona yg slim atau yg gumuks geng dgn Shrek tu tak tau la pulak haha...apa-apa pun diaorg tetap hormat eynda & hubby sebagai mama & ayah ;-)

Ok ini la entry singkat malam ni....singkat ker?? hehe...



** Lunch tadi kan...eynda tapau KFC...pas tu eynda tapau CENDOL lalalala....nanti sambung blogwalking :-D








10 comments:

sisdee said...

waduh eynda..mengapa mesti cendol ko sebut malam2 bahang nie :O

soffya said...

hu...princess fiona..sgt sesuai.dh mama dia lawa kan?

Mrs. Zuki said...

Betul la Eynda mmg telah blogwalking dengan jayanya!!
I Like~
Tak sama langsung dengan princess fiona hijau tu..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

akhirnhye...
ade juga...
ok la...
dari tgak der...
hehehehe...

LiAnA said...

adoii yg gelak tu panggil ayah kotak.. pastu shrekk.. sian ayah dapat nama yg kelakar.. mama dia jugak yg untung kekeke...

tu imaginasi dia kan.. ok je nampak cute

fabulous.farah said...

hahaha..xaci..mama die panggil pricess . ayah kene shrek..

haha..naseb baek budak2=p

Mia-Ina said...

wah mama dia dpt panggilan princess fiona tue...best best

hans said...

hahaha.. b-daman tu pon agak² la letak nama kotak... hahaha tak pasal jer kan... hihihi... macam²kan?

tifa said...

Biasa la budak budak ada imaginasi masing masing ....Bagus untuk perkembangan otak :)

vee said...

hehe..v sentiasa menantikan entry terbaru dari eynda..semuannya best2!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails