Thursday, February 11, 2010

Pecah Rekod....

Tulis petang tadi nih.....




Bila takde entry macam ni la kan hehe...
Selalunyer graf tinggi jek....
Pas tu bila ada entry terus graf naik...
Lupa nak printscreen visitor counter tadi lepas ada entry pengunjung serentak masuk dlm blog eynda total 28 orang!!
Ye agak poyo sebab tersengih sorang2 kehepian....blog lain lagi ramai pengunjung masuk serentak kan...ni baru 28 org ... kasi peluang eynda sengih2 jap ye....
Tapi tu la...tulis entry kemain lagi tapi komen tak terbalas :-p
Eynda cuba sedaya mampu k...


Thanks semua.....
Cayang korang....jenguk2 la selalu....
Eynda pun nak blogwalking gak ni...bila nak sampai "rumah" korang ye... :-)
Tungguuuuuuu........





24 comments:

Mrs. Zuki said...

Perghh..glemernye Eynda...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

saya pun selalu jengok2 kat sini...tak pernah miss..cuma kadang2 tu tak tinggal komen...thanks to kak eynda kerana sudi jgk2 rumah saya...

desirequeen said...

ala kak eynda, saya dapat 8 orang haritu pun dah tersengih2..agaknya kalau dapat macam kak eynda, mesti dah meloncat2....

Lady of Leisure said...

caya lah kak eynda.. blog akak memang hot.. hehe...semoga akak akan terus berblog... lady tumpang gumbira..
:)

Chik Na said...

tumpang gembira dan sengih ;-)... bila la blog chik na nak jadi macam blog eynda..follower pun baru 44 org,

NeenaAnuar said...

bravo... bravo to kak eynda.. *clap clap* :D

neena pun tompang happy... bukan senang kan.. nak dpt tinggi camgitu.. neena paling tinggi pun 10 jerk and ianyer kebetulan jugak berlaku siang tadi.. sama gak lah neena tersenggih sorang2 cam kak eynda huhuhu..

apa2 pun.. keep on bloggin yer sis!

KASIH said...

5 tahun lagi blog cik kasih akan jadi macam blog eynda ;p

sisdee said...

heheeh caya le......tahniah !!!

same le kita masa sgt le suntuk tuk blogwalking huhuu :(

eynda said...

Mrs.Zuki....trima kasih...banyak tu pun dah bising sekampung kan :-p

eynda said...

Ibu Damia....akak pun kekadang jenguk blog kawan2 tapi tak tinggal jejak hihi...

eynda said...

Nik...agak2 serentak tak kita sengih tadi :-p

eynda said...

Lady...thanks...tetiba rasa segan :-)

eynda said...

Chik Na...insyaallah...masing2 mesti ada pembaca tersendiri kan :-)

eynda said...

neena...blog neena tu ada potensi utk naik tau...gambar2 kat blog neena cun2... :-)

eynda said...

Kasih...awat aim lama sangat hehe...aim le tahun depan ;-)

eynda said...

sisdee....rutin harian kita lebih kurang je...sebab tu banyak persamaan....:-D

Diarihatiku1976 said...

wahhh..mencanak naiknya tu... ada harapan kayo ni...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

glamer sis i nie...
hehehehe...
sgt2..

fatenton said...

wahwahhh.. glamer youuu :)

eynda said...

Diarihatiku....duit nuff ciput je :-D

eynda said...

meniti senja....tak glemer la...kalau glemer sebut je nama akak & blog akak semua org kenal haaa...tu baru glemer :-p

eynda said...

fatenton....masin mulutmu kot nanti betul2 eynda glemer hihi...(ada hati tuuuu)

Softtouch [Hanim] said...

tahniah sis..sy pun suka jenguk umah kak eynda..rase tenang jer...kdn2 tinggal komen kdg2 xtinggal komen

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ish...
mane sis tahu...
dah glamer dah sis nie...
hehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails