Thursday, December 31, 2009

Hantu Durian??

Bukaaaannnn....
Hantu eskrem!!


Anak dara eynda ni lately suka sangat makan eskrem....
Celik je mata pagi2 mintak eskrem....sampai le malam time nak tido nak jugak eskrem jenuh eynda buat macam2 alasan takmo bagi makan eskrem dekat2 nak tido...

Minggu ni aje beli yg 850ml hari isnin....hari rabu dah habis...
Beli pulak yg 1.5ml...dah tinggal kurang separuh...
Dia sorang je yg makan tau!!



Gaya ala2 model comot...



Seperti biasa dia takkan tengok kamera....gaya model katanyer :-p



Nasib baik la dia tak minum air manis.....kalau bab air hanya air masak je dia minum....berliter-liter jugak sehari....so eynda tak risau sangat kalau dia makan eskrem banyak2....

Nasib baik mama dia boleh lawan selera kalau tidak...mama pun join sekali fiesta eskrem Hannah kekekeke.....




*update*


Thanks utk kawan2 yg mendoakan kesejahteraan roh arwah kawan eynda....tadi dlm 2.30pm hubby bertolak ke Gurun, Kedah dgn sorang member dia utk ziarah jenazah arwah & utk beri semangat kat hubby arwah yg masih dlm trauma....tak dpt eynda bayangkan...terus rasa insaf...sayangi la keluarga & orang yg kita kenali selagi masih berpeluang....semoga lepas ni kami sendiri akan lebih saling menghargai satu sama lain sebab eynda pasti hubby jugak dapat memahami perasaan member dia yg kehilangan orang tersayang....


Hubby balik rumah malam ni jugak...semoga hubby & member dia tu selamat pergi & selamat pulang....

















30 comments:

IdzaLia said...

semoga rohnya dicucuri rahmat.. amin.. al-fatihah
Lia doakan hubby kak eynda selamat sampai ke rumah..

Eyriqazz said...

Comel ur Puteri...Indah hidup ini bila dah ada puteri...

Great Teacher Onizuka

Farra Dhelina said...

omg! comotnyeeehhh!! tapi maintain comelllllll ;)

hpy nu yr kak... ;)

Ena said...

alahai tomeyy nyer.. walaupun comot tp tetap comeyy.. :)

illa said...

cantiknya mata hannah..;)

Lady of Leisure said...

comel bergaya la model ni hehe...
;)

pak long said...

salam..
citer hantu durian....teringat kata-kata....pasi paga..pasi paga...
hehehehe...best citer hantu durian dlm upin dan ipin geng..last sekali tangkap sedih citer tu.

zailamohamad said...

love your new header, mak ngan anak same macam model;)

sLEEping BEauty said...

comel sgt~

eynda said...

Lia...thanks dear :-)

eynda said...

Eyriqazz...thanks...alhamdulillah eynda ada sorang putera, sorang puteri...sepasang :-)

eynda said...

Farra...hihi...depan mata lagi comot!! Hepi new year :-)

eynda said...

Ena...tq :-)

eynda said...

illa...thanks hehe...tak tau ikut mata sape...mata eynda tak bolat cam tu :-D

eynda said...

Lady...hannah ni duduk sesaje gaya berdiri mesti posing cekak pinggang ala-ala model...dok tengok mama buat kot :-p

eynda said...

pak long...haa..tajuk ni cilok dari citer upin ipin tu la hehe...hannah suka tengok...suka sebut pasi..pasi paga :-p "hantu doyan...hantu doyan..." :-D

eynda said...

zaila...thanks yer :-)

eynda said...

sleeping beauty...thanks :-)

Mr PenyuBiru said...

mmg obses pada eksrim ni. kena carik jalan supaya dia kurangkan makan eskrem.takut nnt kena batuk.


semoga hubby anda selamat pergi dan pulang dan salam takziah buat keluarga arwah.

rosma said...

takziah utk family arwah..cite sedeh mjelang 2010 kan?huhuhu harap sume ok..hapy new year utk akak sekeluarga..

Chik Na said...

chik na suka tul tgk rambut curly Hannah nih ... so cute walaupun comot ngan eskrem ...

shabiela said...

al-fatihah utk arwah..

kak, xpe hannah mkn eskerim sbb dia minum air masak.. so, x risau kan.. patutlah hannah chubby, mkn eskerim byk ek. kena wt utk anak2 ni.. ekekek.. comot pon cute...:)

LiAnA said...

amboi.. comot2 pun gaya model tetap ada hihi...

moga keluarga arwah sentiasa tabah.. kesian anak2 dia...

iswatie "colours of life" said...

Hani & Ichlas pun suka mkn ice cream but selamat diaorg tolerate...kalu ada mmg mengadap la..but kalu x ada dok diam2 ja..

ammi said...

Hannah si comel yang comot! kekekeke

ammi said...

Hannah si comel yang comot! kekekeke

ABH said...

comel ler hannah nih :D

tifa said...

ada potential jadi model nih :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semoga semua nye selamat...
kuat makan eskrem...
yum²...
hehehehehe...

SCANDAL BAG said...

baru terjumpa ur blog 1.1.10..wah ada hikmah nya ni hihi..btw, comel sgt ur daughter..mmg ada gaya model :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails