Thursday, December 3, 2009

Bila eynda bertemu eynda!!



Laga-laga pipi skit...
Bukan senang nak jumpa kembar kekekeke.....

14 comments:

lia said...

Akak,
Lia dah daftar catcheye bwh akak tadi..Selamat berkenalan yek....

rosma said...

wakakaka..kuasa cermin ek?cun mey...

zarin said...

wah...sebijik sebijun rupa kembar ye! kekeke

Mia-Ina said...

wah....kembar ke kak...kekeke

LiAnA said...

eynda nampak kurus.. muka cengkung skit.. kembar tu pun sama kekeke

Anonymous said...

Nak merasa ada kembar kan kak..Memang seiras sungguh lah..hee..hee

sue said...

Nak merasa ada kembar kan kak..Memang seiras sungguh lah..hee..hee

Lady of Leisure said...

hehe.. kembar siam..
akak lady tgk pasaraya hero dalam entry akak sblm ni, tu hero kat s alam kan.. lady slalu gak gi situ bila bawak arri n molly gi jumpa vet dia.. vet depa kat ngan situ hihi..
kat cheras kat umah lady ada satu lagi hero, lady mmg pengunjung setia hero kalau beli barang dapur..

noradzlina.kamdani said...

ye ke kembo..mcm cermin jek..

eynda said...

Lia...ok thanks...salam perkenalan :-)

eynda said...

Liana....muka je cengkung....badan masih kembang setaman :-D

eynda said...

Lady...akak tau vet tu...pernah pegi situ cari makanan ikan...takde hehe...selalu nampak org bawak kucing macam2 jenis :-)

eynda said...

Korang...tu bukan guna cermin....eynda guna photo booth dlm iMac hehe....macam2 boleh buat :-D

sLEEping BEauty said...

wahhh,bestnyer mcm2 boleh buat..cun la eyda!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails