Monday, November 23, 2009

Keciknyer Dunia....



Semalam masa kami sampai di cahaya SPK kebetulan bakal jiran sebelah pun ada kat rumah dia....jiran yg corner lot tanah besar tu...

Hubby sempat sembang2 dgn jiran yg lelaki....rupanyer jiran kami tu orang sg petani jugak...
Mak & ayah dia masih ada kat sg petani...
Kecik kan dunia...

Yg depan rumah pulak jiran eynda kat kondo sekarang ni...
Nanti dah pindah kitaorang main hai hai bai bai je dari tingkap bilik tido kekekeke...

Member sekerja hubby pun ada beli sebijik kat situ....

Pas tu ada blogger yg bakal jiran eynda gak kannn...

What a small world :-)

7 comments:

iNa said...

huhu...sekg rupenye jiran akak..
hehee....keciknye dunia... :)

~ f i d ~ said...

bestnya dah dapat kunci..lepas ni syok jamu mata tgk umh eynda..cantik umah, suka tgk..nervous kan bila pindah ni, tak tau perangai jiran2 macam mana. harap2 tu ok..macam jiran kitorang sekarang,buruk la sgt perangai, x sabar nak pindah

cik mas said...

salam eynda. jln2 bloghopping. nice blog. rumah kta tk jauhla. kita kt denai alam. mari kita exchange link :D

suhainini said...

wah..dah dpt kunci yer...lagi dua tahun kita boleh berjiran jugak...tp jiran jauh la:)

zailamohamad said...

Zaila pun berjumpa ngan bakal jiran melalui dunia blog..kecik kan dunia ni;)

Azmiezas said...

syok la eynda, kebetulan dapat jiran2 yg dah kenal, kalau tak..memang ambik masa lama lah kalau nak betul2 kenal jiran, mcm kita ambik masa sampai 2,3 tahun baru kenal betul ngan jiran, kalau tak masing2 buat tak tau jer..

Ella said...

wah eynda dh dpt kunci umah baru..
selamat men-deco eynda.
seronoknya deco umah baru.

mesti tak pikir benda lain dh skrg ni kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails