Tuesday, November 10, 2009

Kasih Sayang......



Gambar menceritakan segalanya.....

19 comments:

Adekniza said...

cantiknya gambar nie...suka sgt..eynda pandai amik gambar la...

shabiela said...

kak, suka tgk gmbo ni... :)

Chik Na said...

ha ah menarik gambar ni gambar ni ... hannah looks so sweet

sweets said...

comei sangat hannah senyum...

Maharani said...

so sweet!!! effect yg cantek. hannah yg comel!!!

Rash said...

sgt setuju!!! she looks very happy & cute too =)

alamaktuan / meabadi said...

wah....so cute n bermakna gambar ni ....

cantikssss hannah n cutee!!!!!!


mcmmana akak blh sempat snap ek? mmg sentiasa pegang kamera ke?kekeke

mmg bermakna gambar ni

alamaktuan / meabadi said...
This comment has been removed by the author.
eynda said...

Adekniza...suka2 je snap...tapi memang minat photography :-)

eynda said...

shabiela...akak pun suka ahaks....

eynda said...

Chik Na...tq :-)

eynda said...

sweets...tom...rash...thanks :-)

eynda said...

ME...ni antara gambar2 terakhir akak pegang D40 tu...sebab tu la akak macam bengong sehari bila lense D40 tu rosak terus....sayang sangat kamera tu...saje dok delete gambar2 lama dlm kamera..etiba hannah naik atas riba ayah dia tersenyum-senyum...apalagi mamarazzi menjalankan tugasan la kekekeke....pas tu edit2 skit jadi le gitu ;-)

Lady of Leisure said...

kak eynda, gambar mcm ni org paggil sephia ke kak?
cantik sangat.. nampak classic n nostalgic...
bila hannah besar nanti mesti dia akan sukakan gambar ni..
:)

::i.e.r.a:: said...

eynda.. foto nih sangat fotogenic. nampak real sangat..pandainyerrr mamarazzi amik gambar... eynda ada amik course photography ker? coz gambar2 eynda sumer angle lawa...

Nana said...

cantik gambar ni..yesss sesuwai ngan tajuk akak kasih sayang :D

eynda said...

Lady...ha'ah sephia...ye la besar nanti hannah mesti suka sebab gambar dia masa kecik banyaaakkk hehe..

eynda said...

iera....eynda tak ambik course apa-apa...cuma belajar dari buku manual...belajar dari tutorial...dari kamera pun dah boleh belajar skit2...takde la terrer pun...sebab minat jugak kot... :-)

eynda said...

Nana...akak pening gak masa nak letak tajuk :-p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails