Wednesday, November 4, 2009

Hadiah Cabutan Bertuah.

Masih ingat entry cabutan bertuah ??
Eynda dah dapat hadiahnyer hari Isnin...

Tadaaaaaa......


Sejambak bunga ros....



Ada Ferrero Rocher lagik...



Ucapan dari tuan punya blog, Ana Suzana .




Kat rumah eynda ni takde pasu bunga la hihihi....
Ciankan...tak pernah ada bunga hidup dlm rumah ni...
Bunga plastik ada le...tu pun gantung gulung2 utk tutup besi yg sepatutnyer utk letak ekon kahkahkah...

Dah le takde pasu....
Tak reti lak tu nak hias2 bunga tu...penjagaan bunga tu pun tak tau...
Nasib baik la ada balang tinggi kat rumah ni...pinjam jap la buat pasu :-p
Pas tu letak tepi TV...



Jemput makan coklat...
Eynda baru makan sebijik...selebihnyer Hannah la dok perabih hehe...


Terima kasih ana....
Buat la contest selalu yer :-D




8 comments:

IdzaLia said...

wahhh.. dapat bunga.. cantik bunga tu siap coklat lg.. ong tau kak eynda ni.. yg untungnye Hannah le.. mama menang contest anak dpt coklat.. kihh..kihh

Lady of Leisure said...

uwaaaaaaaaaaaa... cantiknya bunga tu... itu bunga favourite lady tu.. ros merah kan...
slalunya bunga ni lady akan simpan walau dah kering.. bila nak keringkan lady gantung terbalik...
kemudian dah bebetul kering, pisahkan kelopak2 dia n nak buat potpouri pun boleh..
bunga rose ni unik kan, dah kering pun masih cantik..

aNa SuZaNa said...

uik...comel2nya bunga dia kasik..biasanya size medium..cukup 12 kuntum tak kak..mcm x cukup lak ana nengok..

harap akak suka hadiah tu..:-)

eynda said...

Lia...pendek citer hadiah tu utk Hannah la....tu pun dia dok pujuk nak flower...akak cakap takleh :-p

eynda said...

Lady...dulu2 akak rajin tanam bunga ros dlm pasu...macam2 warna...canti je halaman rumah...tapi bila dah kawin minat kat bunga dah kurang...maybe terikut-ikut hubby yg lebih suka pokok hijauan ajer....tapi takde bunga pun rasa tak berseri rumah kan... rumah baru nanti nak tanam bunga-bungaan skit la...rajin lady buat bunga kering ye :-)

eynda said...

Ana...akak kira cukup 12 kuntum...akak sukaaaaa...tambah2 yg coklat tu...thanks :-)

Softtouch [Hanim] said...

bestnya sis...dpt bunga...mcm org bercinta plak...cantik..lain dr yg lain hadiahnya

eynda said...

Hanim...tu la...bila akak menang cepat2 akak bagitahu hubby yg akak nak dapat bunga & coklat dari ana suzana sebab menang cabutan bertuah...takut dia jeles pulak terkejut tetiba je akak dapat bunga kan ahaks...patutnyer akak buat suprise kat dia kan..usik2 :-p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails