Tuesday, July 28, 2009

So Cute :-)

Pagi ni kami rasa ceria sebab perasan ada member baru dalam akuarium kami....
Sila klik utk lihat dgn jelas.....
 
 
 
Baby fish!! :-)
Ikan2 kami yg berwarna hitam masa beli 5 ekor.... seekor je jantan...lagi 4 betina....empat2 ekor betina tu sedang peknen....now seekor dah beranak....tapi nampaknyer seekor baby fish je yg selamat.....

11 comments:

Topsy-Turvy Mum said...

pergghhh...

hebat ni..sekali kawen 4..wakaka..4-4 lak tu peknen...

powerr!!!

eynda said...

Rox....muahahaha....ye la poligami :-p

que_zul said...

cerianyer dia...subur naa ikan2 tu...hehe..ikan dh beranak, tuian umah nyer bila lagi..kekekkeke

Shida said...

btl tu,ikan2 dah peknen n ada yg dh beranak..tuan ikan bila lagi..dah mimpi2 tu..hehe..

Softtouch [Hanim] said...

cutenya ada bb fish..xpernah plak beli fish yg peknen2 ni..kak eynda tanya yer sama ada fish tu peknen ke x..

nona said...

ha...kang xlame lekat kt kak eynda lh tu..
petande tu..heee

eynda said...

Que...shida....uikksss....tuanpunya ikan jaga anak2 ikan dulu la :-p




Hanim.....akak tak tau pun ikan2 tu peknen...ingatkan perut diaorg memang jenis besar...tapi hubby cakap budak yg tolong cedokkan ikan tu dah cakap...dia ambik yg peknen bagi kat kami :-)

Ella said...

eynda..

wah dh ada aquarium plak..
cantik!!.
especially tgk ikan yg colorful tu.
adam & hannah ada kawan baru..

i tak rajin bab2 nak menjaga tu..
harus 24 jam anak i kerjakan ikan tu sampai 'kiuk'..

shabiela said...

ha'ah la.. cm petanda jer.. skit ms lg tuan punya ikan lak.. amin..

eynda said...

Ella...bab cuci2 eynda serah kat hubby...eynda tukang jamu mata je tengok ikan2 tu hehe.....



Sha...alamak :-p

Bitt said...

congratulation u having a bb fish! ehheheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails