Wednesday, July 1, 2009

Award Cute Dari Luv_Ma

1. Kenapa korang rase korang patut dapat award ni ???
Sebab eynda memang layak dapat award ini kekekek.....tak ler....luv_ma pass kat eynda...eynda terima dgn hati yg gumbira :-)
2. Ucapkan penghargaan korang pd sape setelah terima award ini.
Muahhhhsss utk luv_ma coz rajin bagi award kat akak.....kalau ada lagi sila bagi yer...suka collect awards hehe...tak malu mintak2 pulak :-p
3. Korang wajib bagi pada 10 orang penerima award ini plak.
1) Mia_ina
2) Maria (emma)
3) Nona
4) Quezul
5) Nana
6) Neisya
7) Salmie
8) iera (azrin)
9) sesemutku (mut)
10) kak dilla

7 comments:

Mia-Ina said...

eeei sukenya eynda bg mia award...nk amik gak...hehe..TQ eynda..lain kali leh bg lg....

::i.e.r.a:: said...

txs eynda...
iera nih sebenarnya x pandailah award meward nih...hahahaaa.. tp paper pun tq kasi iera award...nanti bley tepek kat blog iera.. :)

p/s: ni 1st award tuk blog iera tau...syyyyyy...

eynda said...

Mia...sukanyer dia hehe...orait nanti eynda bagi lagi ;-)


iera...haaa..sebab tak pernah dapat award la eynda bagi tu... :-)

nona said...

hikhik...saya mnjadi xterkate apabila mndapat award ini..inilah award pertama yg saya terima sepanjang berada dlm bidang ini..
terima kasih... (hee,,ucapan menang award)

thnx kak eynda!suke!

BigGirl said...

thanx k.eynda for the award...gumbiraaa

eynda said...

Nona....lepas ni akak tau dah sape nak jadi mangsa akak hehe....


Salmie...sama-sama kasih :-)

Nana said...

ala..kak eynda, kite yang paling lambat respond...sorry..wutever pon, kak eynda mmg best tau. kite dah g tengok tudung kat giant tu. ala color hitam dah tade, yang ade yang tak cun sgt. org tu nak bagi RM55 jek :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails