Tuesday, June 30, 2009

Award Dari Luv_Ma

Thanks Ma sebab pass awards ni kat akak :-)
2- Sebutkan siapa yg memberi award ini beserta link blognya.
amik dr link ni http://luvubig.blogspot.com/ Luv_Ma aka mama Aqeel :-)
3- Beri award ini kepada 5 sahabat kamu.
1) ummisya
2) maira
3) bha
4) RL
5) Roxana
4- Kunjungi blognya dan beritahu ada award dari kamu untuknya.
5- Lakukan hal yang sama seperti yang memberi award ini kepada kamu.

2 comments:

Mia-Ina said...

bestnya dpt award...kte xde pun..haha??

eynda said...

Mia....kalau boleh nak bagi semua orang...tapi dah tag tu cakap 5 orang...biar orang lain pass2 pulak hehe....ada lagi award ni...nanti eynda bagi kat mia ekk...jangan merajuk kay.. :-)

** Kekadang nak pass pun takut ada yg dah dapat :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails